שתף קטע נבחר

הכנה: 111:114 לברוקלין על הלייקרס, ארווינג נפצע

הכוכב החדש של הנטס שיחק דקה אחת בלבד לפני שקיבל מכה בפניו ולא חזר. חבריו גברו על לברון ודייויס. ספנסר דינווידי הצטיין

בעונה הבאה ברוקלין צפויה להיות אחת המועמדות לזכות באליפות, כשקווין דוראנט – שבינתיים מחלים מקרע בגיד אכילס – ישוב למגרשים. היום (חמישי), גם בלעדיו, הנטס הראו כמה פוטנציאל יש להם כשניצחו 111:114 את הלייקרס במשחק שנערך בשנגחאי.

 

קיירי ארווינג פתח בחמישייה, אבל ירד לחדרי ההלבשה כבר אחרי דקה אחת כשחטף מכה לא מכוונת בפניו מראג'ון רונדו, שהיו מכוסים במסכה מיוחדת. ארווינג לא חזר יותר לפרקט, אבל גם בלעדיו ברוקלין נראתה טוב מאוד.

 

אנתוני דייויס מול טאורן פרינס (צילום: AFP)
עוד לא בשיא הכושר. דייויס(צילום: AFP)

המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, לכן נקפוץ ישירות לרבע האחרון. בפיגור ארבע, הנטס קלעו שלוש שלשות רצופות ועלו ל-94:99. אל.איי חזרה וכבר הפכה את התוצאה (105:106), אבל דאנק של דייויד נוואבה תשע שניות לסיום קבע את התוצאה.

 

ספנסר דינווידי סיפק 20 נקודות ושבעה אסיסטים מהספסל והוביל את הקלעים של המנצחת. טאורן פרינס הוסיף 18 נקודות, כולל ארבע שלשות.

 

לברון ג'יימס (צילום: AFP)
ממשיך להסיר חלודה. לברון ג'יימס(צילום: AFP)

 

אצל המפסידה, לברון ג'יימס רשם 25 דקות וסיים עם 20 נקודות ושישה ריבאונדים. אנתוני דייויס רשם 16 נקודות וחמישה אסיסטים. דווייט האוורד קלע רק חמש נקודות והוריד שמונה כדורים חוזרים. רונדו היה טוב מאוד עם 18 נקודות, שישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים