שתף קטע נבחר

דריימונד גרין: "היינו פאקינג גרועים"

פורוורד גולדן סטייט היה מתוסכל לאחר התבוסה הביתית 141:122 לקליפרס: "לא אכפת לי מה אפשר לקחת מהמשחק הזה". קרי: "הם פגעו בנו עם רבע שאנחנו רגילים לעשות". קר: "עוד נמעד בעתיד, זו המציאות החדשה"

אף אחד בגולדן סטייט לא ציפה לפתוח את העונה כך. נכון, סגנית האלופה נחלשה מאוד אחרי עזיבתו של קווין דוראנט והפציעה הקשה של קליי תומפסון, שאמור להחמיץ את העונה כולה, אבל תבוסה כזו במשחק ראשון בעונה ועוד באולם חדש? אאוץ'.

 

הווריורס פיגרו מהפתיחה וארבע דקות לסיום המשחק ראו איך היציעים מתרוקנים מצופים, לא משהו שכיח במשחקים של גולדן סטייט – בסופו של דבר הקליפרס ריחמו וזה הסתיים ב-141:122 כואב במיוחד.

 

דריימונד גרין וד'אנג'לו ראסל (צילום: AP)
מתוסכל מאוד. דריימונד גרין(צילום: AP)

"אני בטוח שהתדריך וידאו שלנו מחר לא יהיה נחמד", אמר סטפן קרי בסיום. "הם פגעו בנו עם רבע שלישי כמו שאנחנו רגילים לעשות. קרי בן ה-31 הוא השחקן המבוגר ביותר בסגל, אבל התקשה מאוד לפגוע כמו שהוא רגיל וסיים עם 23 נקודות ב-8 מ-20 מהשדה ורק ארבעה אסיסטים.

 

"זו לא תהיה הפעם היחידה שנמעד, יהיו עוד בעתיד", אמר המאמן סטיב קר והתייחס לחוסר הניסיון היחסי של הסגל. "זו המציאות ב-NBA. בחמש השנים האחרונות חיינו בעולם שלא אמור בכלל להתקיים".

 

קר המשיך: "זה לא מרגיש יותר מדי טוב. להפסיד זה מבאס. זה לא כיף. זו המציאות שלנו היום, תשעה שחקנים בני 23 או פחות ואנחנו מתחילים מחדש בהרבה מובנים. צריך להמשיך להילחם ולהמשיך להשתפר. זו התוכנית שלנו".

 

סטפן קרי מאוכזב (צילום: AFP)
שכר לימוד. קרי וקר(צילום: AFP)

 

כמה גרועה הייתה גולדן סטייט? בדקות הסיום של הרבע האחרון סגנית האלופה ביקשה פסק זמן, אך לא נותרו לה יותר והיא ספגה עבירה טכנית. "אני לא אדם של ניצחונות מוסריים", אמר דריימונד גרין המאוכזב. "אנחנו לא יכולים לקחת כלום מהמשחק הזה. היינו פאקינג גרועים. אנחנו חייבים להשתפר. אני לא מאמן, אז אני לא הולך לצפות בווידאו ולומר 'או, כן, אנחנו יכולים לבנות על זה'. ממש לא אכפת לי מה אפשר לקחת מהמשחק הזה. היינו גרועים הלילה, ואנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב".

 

בפתיחת המשחק גרין נפצע במרפק וירד לחדר ההלבשה, אך לאחר טיפול קצר שעבר וקירור האזור הוא שב לפרקט וסיים עם 11 נקודות ב-28 דקות. "זה עדיין כואב, מאוד כואב", הוא אמר בסיום המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים