שתף קטע נבחר

דיווח: גלן רייס ג'וניור עשוי לשוב לניו זילנד ברייקרס

בקבוצה עוקבים אחרי המשפט המתנהל נגדו, ואם חלק מההאשמות יבוטלו ישקלו ברצינות להחזירו לסגל. שמיר: "הפרטים שמתגלים בזמן האחרון חמורים פחות ממה שסופר בתחילת הדרך"

בתקשורת הניו זילנדית טוענים בשעות האחרונות כי הברייקרס, קבוצתו של דן שמיר, עשויה לסלוח לגלן רייס ג'וניור על התקרית האלימה בה היה מעורב בפאב באוקלנד, ושבעקבותיה מתנהל משפט כנגדו, ולהחזירו לסגל.

 

הברייקרס נמצאים במצב קשה מאוד בליגה (מקום לפני אחרון) והסיכויים שלהם להגיע לפלייאוף קטנים ממשחק למשחק, או יותר נכון להגיד מהפסד להפסד.

 

גלן רייס ג'וניור (צילום: gettyimages)
רייס ג'וניור. שמיר יסלח לו שוב?(צילום: gettyimages)

 

"כמועדון היינו מאוד ברורים עם הפעולה בה נקטנו בנושא (השעייתו של רייס ג'וניור)", אמר שמיר לתקשורת המקומית. "יש הליך משפטי שצריך להסתיים. זה לא יהיה חכם מצדי להגיב על כך, אבל כולם יודעים שהפרטים שמתגלים בזמן האחרון חמורים פחות ממה שסופר בתחילת הדרך".

 

עוד אמר שמיר: "אם ניקח בחשבון את הפציעות של קורי וובסטר וסקוטי הופסון, ששניהם ככל הנראה לא ישחקו איתנו במשחק הבא, נצטרך לקקבל החלטות בנושא ביחד עם הצוות המשפטי שלנו". בין השורות אפשר להבין מהציטוטים של שמיר, שבמדיה וחלק מהאישומים נגד רייס ג'וניור יבוטלו, הוא יכול למצוא את עצמו שוב משחק עבור הברייקרס.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גלן רייס ג'וניור
צילום: עוז מועלם
מומלצים