שתף קטע נבחר

יורוליג: הפסד שמיני ברציפות לשאראס וז'לגיריס

הליטאים האומללים נכנעו בבית למוליכת הטבלה אנאדולו אפס 74:68. גם ארמאני מילאנו קורסת, ריאל מדריד עם ניצחון תשיעי רצוף, גם ברצלונה ניצחה. לפני מכבי ת"א: פנאתינייקוס גברה על פנרבחצ'ה

עונת הבלהות של שרונאס יאסיקביצ'יוס וז'לגיריס קובנה ביורוליג נמשכת עם הפסד נוסף, השמיני ברציפות במפעל. היא דווקא נתנה פייט בבית למוליכה אנאדולו אפס, אבל נכנעה 74:68.

 

לטבלת היורוליג

 

הטורקים הלוהטים רשמו את הניצחון השמיני ברציפות שלהם ביורוליג ואפילו כשהכוכב הגדול שיין לארקין קולע 6 נקודות בלבד, יש אחרים שנותנים את הטון. ואסילי מיצ'יץ' וטיבור פלייס הובילו עם 18 נקודות כל אחד, רודריג בובואה הוסיף 16. את הליטאים, שירדו למאזן של 11:3 והם מדורגים במקום הלפני אחרון, הוביל ג'וק לנדל עם 16 נקודות, אדגראס אולנובאס רשם 14 נקודות שלא הספיקו. במשחק הבא ז'לגיריס יוצאת למוסקבה ותנסה לחזור סוף-סוף עם ניצחון מול חימקי.

 

שרונאס יאסיקביצ'יוס (צילום: EPA)
על הפנים. שרונאס יאסיקביצ'יוס(צילום: EPA)

 

ריאל מדריד לא עוצרת ורשמה הערב ניצחון תשיעי רצוף, הפעם 67:76 על ארמאני מילאנו, לה זה היה הפסד חמישי ברציפות. אנתוני רנדולף הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 16 נקודות. פקונדו קמפאצו קלע רק שבע נקודות, אבל גם הוסיף 12 אסיסטים. ולדימיר מיקוב היחיד שהופיע אצל האיטלקים וקלע 22 נקודות.

 

ברצלונה ממשיכה לחזור לעצמה והפעם הקורבן הייתה וילרבאן. הקטלאנים גברו 67:80 על הצרפתים,

כשניקולה מירוטיץ' הסתפק הפעם ב-12 נקודות בלבד. אלכס אברינס בלט עם 16 נקודות.

 

פנאתינייקוס גברה 78:81 על פנרבחצ'ה הודות ל-22 נקודות של ג'ימר פרדט, כולל שתי נקודות מהעונשין שקבעו את תוצאת הסיום. ניק קלאת'ס היה בכל מקום על הפרקט כשרשם 15 נקודות, שמונה אסיסטים ושישה ריבאונדים. בצד השני קוסטאס סלוקאס סיפק מספרים דומים (15 נקודות, שמונה אסיסטים וחמישה ריבאונדים), אבל הזריקה של ננדו דה קולו (13 נקודות) על הבאזר הלכה החוצה.

 

ולנסיה התעללה בבאסקוניה והביסה אותה 77:105 קליל, כולל רבע אחרון של 19:36. חמישה שחקנים של ולנסיה קלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם בלט בויאן דובלייביץ' עם 25 נקודות, שבון שילדס סיים עם 22 נקודות לזכות המפסידה.

 


פורסם לראשונה 17/12/2019 22:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
שרונאס יאסיקביצ'יוס
צילום: EPA
מומלצים