שתף קטע נבחר

לרגל החג: האחים הולידיי עשו היסטוריה

ג'סטין, וארון מאינדיאנה וג'רו מניו אורלינס הפכו לשלושת האחים הראשונים שמשחקים יחד באותו משחק ב-NBA. וגם: ההשוואה המפתיעה של סטיב קר בקשר לדונצ'יץ' - לא לג'ורדן שהסלובני שבר שיא שלו

ב-NBA חוגגים את חג המולד והלילה שוחקו לא פחות מ-14 משחקים. בין ההצגות של לוקה דונצ'יץ' וג'יימס הארדן לדרמה שסיפקו מיאמי ופילדלפיה - היה גם אירוע קטן אחד במשחק פחות אטרקטיבי על הנייר: שלושה אחים שיחקו יחד באותו המשחק לראשונה בתולדות הליגה.

 

ניו אורלינס החלשה שעדיין ממתינה לבשורה על פי זאיון וויליאמס, אירחה את אינדיאנה שתילחם כנראה עד סיום העונה על מקום בפלייאוף המזרח. אבל הסיפור המיוחד היה המפגש המשפחתי בו ג'רו הולידיי, שחקן הפליקנס, אירח את שני אחיו ג'סטין וארון הולידיי מאינדיאנה.

 

האחים הולידיי עם הילדים (צילום: רויטרס)
האחים הולידיי עם הילדים(צילום: רויטרס)

 

במשחק עצמו ניו אורלינס הפתיעה עם הצגה וניצחון 98:120, כשג'רו בן ה-29 פותח בחמישייה וקולע 20 נקודות. בצד השני אחיו ארון (23) גם פתח וסיים עם 25 משלו, ורק ג'סטין בן ה-30 שקיבל 27 דקות יפות מהספסל סיים עם 0 עגול בטור הנקודות. אגב, שלישיית אחים מוכרת יותר ב-NBA היא זו של משפחת אנדטוקומבו - תנאסיס ויאניס במילווקי וקוסטאס בלייקרס - אבל השלושה עדיין לא זכו לעלות יחד לאותו הפרקט באותו זמן במסגרת הליגה.

 

דאלאס הביסה 121:141 את גולדן סטייט עם עוד הצגה נהדרת של לוקה דונצ'יץ שסיים עם 31 נקודות, 15 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. הוא הפך בכך לשחקן הצעיר אי פעם שרושם לפחות 30 נקודות ו-15 אסיסטים במשחק. אם חסרו למישהו סיבות להתפעל ממה שהילד הענק עושה, אז הקודם שהחזיק בתואר הזה היה אחד, מייקל ג'ורדן.

 

לוקה דונצ'יץ' עם הכדור (צילום: AP  )
דונצ'יץ'. חיוך כמו של סטף(צילום: AP )

 

מאמן הווריורס, שעשו הכל במהלך המשחק כדי להוציא את דונצ'יץ' מאיפוס - ללא הצלחה - התייחס כגם הוא לפנומן, וסיפק השוואה מעניינת: "זה לא דבר רגיל לשחק ככה עם חיוך. זה מזכיר לי מאוד את סטף קרי. יש לנו מזל שהוא משחק כאן".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
האחים הולידיי
צילום: רויטרס
מומלצים