שתף קטע נבחר

סדרת אנימציה חזתה את ההתרסקות של בראיינט

בפרק של הסדרה "אגדות תיכון צ'מברליין" ששודר כבר בשנת 2016 ועסקה בכוכב המנוח הוא נראה בין הריסות המסוק. לאחר האירוע גנזו המפיקים את החלק הטראגי

על ההתרסקות הטראגית של המסוק והמוות של קובי בראיינט וביתו ג'יאנה כולנו שמענו, אך מסתבר שסדרת טלוויזיה מצוירת בשם "אגדות תיכון צ'מברליין" ששודרה בין השנים 2016 ל-2017 ברשת "קומדי סנטרל" בארצות הברית כבר חזו את ההתרסקות.

 

קובי בראיינט - אגדה שהייתה באמת

לברון נפרד: "מבטיח שאמשיך את המורשת שלך"

ב-NBA המשיכו עם המחוות לבראיינט, פול לא שיחק

נדחה המשחק בין הלייקרס והקליפרס

דיווח מיוחד מזירת מותו של בראיינט

המחוות המרגשות של שחקני ה-NBA לקובי

ג'יאנה בראיינט בת ה-13 נהרגה יחד עם אביה קובי

"הטייס איבד שליטה, המסוק התרסק על צלע ההר"

פסיכופת של כדורסל / טור

 

כששודר הפרק ב-2016 הוא היה נראה כמו בדיחה גרועה, במקרה הרע, אך לאחר האירוע הטראגי החליטו היוצרים לגנוז את הפרק. הפרק שנקרא "סוף הימים", שודר לראשונה ב-16 בנובמבר 2016 נראה בראיינט לכוד בין הריסות המסוק עם הגביעים בהם זכה במהלך קריירת ה-NBA המפוארת שלו.

 

הקריקטורה על ההתרסקות (צילום מסך מהטוויטר)
הקריקטורה על ההתרסקות(צילום מסך מהטוויטר)

 

התוכנית לא זכתה להצלחה וירדה אחרי שתי עונות שכללו 20 פרקים בלבד, אך מיד לאחר ההתרסקות חשבון טוויטר (שכבר נמחק) דאג להזכיר את הפרק מהסדרה. "מתוך כבוד לקובי ולמשפחה שלו אנחנו מוחקים את הציוץ בשל פגיעה רגשית במשפחה. בבקשה אל תשתף את זה יותר", נכתב לאחר מחיקת החשבון.

 

בנוסף, גם כל קישור לפרק עצמו נמחק, גם מחשבון הפייסבוק של הסדרה עצמה מתוך כבוד למשפחה המתאבלת.

 

קובי וג'יאנה בראיינט (צילום: AP)
קובי וג'יאנה בראיינט. טראגי(צילום: AP)

 

בראיינט נהג להתנייד לא מעט במסוקו הפרטי ברחבי ארצות הברית וגם טיסתו האחרונה הייתה בסך הכל טיסה שגרתית. המסוק שלו נודע כ"מסוק הממבה" ונעטף בשחור עם הלוגו שלו שסימל את הופעתו האחרונה ב-NBA. למרות שהיה בין 29, המסוק היה במצב מכני מצוין ותוחזק על ידי חברה פרטית בעלת תכנית אחזקה מתוכננת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים