שתף קטע נבחר

קאפלה באטלנטה, קובינגטון עבר ליוסטון

מגה טרייד ב-NBA, בו היו מעורבות ארבע קבוצות, רגע לפני סגירת חלון ההעברות. אחד הכוכבים של הרוקטס מצטרף להוקס, טרנר במינסוטה וגרין ישחק בדנבר. כל הפרטים

חלון ההעברות ב-NBA ייסגר מחר בערב והבוקר (רביעי) קיבלנו מגה-טרייד, בו היו מעורבות אטלנטה, יוסטון, מינסוטה ודנבר.

 

הרוקטס שלחו את אחד הכוכבים הכי גדולים שלהם, קלינט קאפלה, לאטלנטה יחד עם ננה וקיבלו במקומו בעסקה מרובעת את רוברט קובינגטון, ג'ורדן בל ובחירת דראפט עתידית.

 

קלינט קאפלה (צילום: רויטרס)
עוזב את יוסטון. קאפלה(צילום: רויטרס)

 

מינסוטה זכתה בארבעה שחקנים חדשים: מאליק ביזלי, ג'ארד ואנדרבליט, חואן הרננגומס, אוון טרנר וכמה בחירות דראפט עתידיות. דנבר קיבלה את ג'ראלד גרין, נואה וונלה, שבאז נאפייר וקייטה בייטס-דיופ. מדובר בטרייד הגדול ב-NBA ב-20 השנים האחרונות מבחינת כמות שחקנים (12) שמעורבים בו.

 

אגב, הסיבה שיוסטון הייתה מוכנה להעביר את קאפלה רק לקבוצה במזרח היא מכיוון שהיא לא רוצה לחזק קבוצה מהמערב שעשויה להיאבק איתה על המיקום בפלייאוף. השווייצרי נבחר במקום ה-25 בדראפט 2014 על ידי הרוקטס, והשתפר מעונה לעונה. זו הקודמת הייתה הטובה בקריירה שלו עם ממוצע של 16.6 נקודות ו-12.7 ריבאונדים ב-33.6 דקות. דווקא בנוכחית ממוצע הנקודות שלו ירד (13.9), אבל הוא לוקח יותר ריבאונדים (13.8). בתקופה האחרונה הוא סובל מפציעה בעקב שבעקבותיה החמיץ את המשחקים האחרונים של קבוצתו.

 

טריסטן תומפסון קליבלנד ג'ון וול וושינגטון (צילום: AP)
בדך לקבוצה אחרת? תומפסון(צילום: AP)

 

ומה עוד צפוי לנו בקרוב? טריסטן תומפסון, פעם אחד השחקנים הכי משמעותיים בקליבלנד, הודיע כי הוא זמין לטרייד עד סגירת החלון.

 

דיווח מעניין ב"יאהו ספורטס" חושף כי הניקס הציעו לגולדן סטייט את בובי פורטיס, קווין נוקס, פרנק נטיליקינה, אלונזו טרייר ובחירת סיבוב שני תמורת ד'אנג'לו ראסל, אותו הווריורס רוצים לשלוח בטרייד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים