שתף קטע נבחר

יורוליג: 66:97 מוחץ לצסק"א על פנאתינייקוס

הקבוצה הרוסית סיפקה תצוגת תכלית ביוון עם רבע אחרון של 15:32. סל ניצחון של מיקוב נתן לארמאני 81:83 על ולנסיה בהארכה. ריאל מדריד גברה על וילרבאן, זניט ניצחה את ז'לגיריס

צסק"א מוסקבה נראית נהדר לאחרונה. ההפסד הדרמטי לברצלונה כנראה העיר את הקבוצה הרוסית והיא משתפרת ממשחק למשחק. הערב (חמישי) זה הסתיים עם 66:97 משוגע על פנאתינייקוס ביוון.

 

לטבלת היורוליג

 

האורחת שלטה מהרגע הראשון והוליכה בעשר נקודות בהפסקה, אבל האמת היא שהרבע האחרון היה באמת יוצא דופן. 15:32 רשמה צסק"א מול פאו בדרך לניצחון ב-31 נקודות הפרש.

 

מייק ג'יימס (צילום: EPA)
לא כוחות. מייק ג'יימס(צילום: EPA)

שישה שחקנים שלה המנצחת קלעו בספרות כפולות, כשדארון הילארד הוליך את רשימת הקלעים עם 21 נקודות, מייק ג'יימס הוסיף 18 נקודות וחמישה אסיסטים. משחק מצוין גם לקייל היינס (13 נקודות ושמונה ריבאונדים).

 

ניק קלאתס סיים עם 10 נקודות ושבעה אסיסטים למפסידה, אבל גם עלה למקום השני בטבלת האסיסטים של כל הזמנים ביורוליג, כשהוא חולף על פני אגדה נוספת של פנאתינייקוס, דימיטריס דיאמנטידיס.

 

קלאתס (צילום: EPA)
היה מעדיף את הניצחון על ציון הדרך. קלאתס(צילום: EPA)

בספרד קיבלנו דרמה מטורפת, כשארמאני מילאנו ניצחה את ולנסיה 81:83 בהארכה משלה בשנייה האחרונה של ולדימיר מיצוב (13 נקודות ושבעה ריבאונדים).

 

סרחיו רודריגס סיפק 16 נקודות ותשעה אסיסטים לזכות ארמאני, שסיבכה לחלוטין את המצב בטבלה והמאבק על המקום השמיני הוא כרגע בין שש קבוצות.

 

גם זניט סנט פטרסבורג רשמה ניצחון בהארכה, 75:76 על ז'לגיריס קובנה של שאראס. אנדרו אלביסי הצטיין עם 19 נקודות (חמש שלשות). אקס מכבי ת"א קולטון אייברסון הוסיף 14 נקודות למנצחת. קייסי ריברס (14 נקודות) החמיץ הזדמנות לנצח על הבאזר, כשהחטיא מחוץ לקשת.

 

קמפאסו מול שטראזל (צילום: EPA)
ריאל התגברה על פיגור מוקדם. קמפאסו בפעולה(צילום: EPA)

 

במשחק נוסף, ריאל מדריד הצליחה להתגבר על פיגור מוקדם וניצחה 78:87 את וילרבאן הצרפתית. ג'ייסי קארול הוליך את הקלעים עם 19 נקודות, פביאן קוזר הוסיף 15 נקודות באחוזים נפלאים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים