שתף קטע נבחר

מתחמשת: דיון ווייטרס סגר בלייקרס

על פי דיווח ב-ESPN, הגארד בן ב-28 שעלה לכותרות לפני מספר חודשים בשל תקרית סוכריות הגומי, ושיחק רק שלושה משחקים העונה, קרוב לחתימה והצטרפות ללברון כשחקן חופשי

הלייקרס ממשיכים להראות כוונות ללכת בכל הכוח על תואר האליפות ועל פי דיווחים ב-ESPN הם קרובים להחתמת חיזוק נוסף - הפעם די מפתיע: הגארד הפרובלמטי דיון ווייטרס יקבל הזדמנות לחזור לעצמו במדי המועדון.

 

עוד אחת לאוסף: ההשעיה ההזויה של ווייטרס

 

ווייטרס בן ה-28 ששיחק העונה רק שלושה משחקים במדי מיאמי בשל פציעות, השעיות ותקרית אחת מפורסמת שתוזכר מיד, יצטרף כשחקן חופשי לאחר שהלייקרס פינו מקום בסגל על ידי שחרורו של טרוי דניאלס. המשחק האחרון שלו היה ב-28 בינואר.

 

ווייטרס ולברון בקליבלנד. חוזרים לשתף פעולה (צילום: AP) (צילום: AP)
ווייטרס ולברון בקליבלנד. חוזרים לשתף פעולה(צילום: AP)

דיון ווייטרס  (צילום: AP)
ווייטרס במיאמי. מקבל עוד הזדמנות - ועוד איזו(צילום: AP)

 

במהלך הקריירה שלו, מי שהיה הבחירה מספר ארבע בדראפט 2012 שיחק מלבד בהיט גם בקליבלנד, שם שיתף פעולה עם לברון ג'יימס אליו יחבור בלוס אנג'לס. הוא מחזיק בממוצע קריירה של 13.2 נקודות למשחק. מוקדם יותר העונה ווייטרס הדהים כאשר איבד את ההכרה כשהיה על מטוס קבוצתו מפני שלקה במנת יתר של סוכריות גומי טבולות ב-THC, החומר הפעיל בקנאביס.

 

האירוע הזה התרחש במהלך העונה השלישית שלו בחוזה של 52 מיליון דולר לארבע שנים, אותו, כאמור, לא יסיים. הוא הושעה מעשרה משחקים בעקבות התקרית, שממש לא הייתה הראשונה בקריירה רוויית תקריות שנויות במחלוקת. זה לא עצר אותו מלהודיע בדצמבר לראשי הקבוצה שהוא חולה, להיעדר מאימון אך במקביל להעלות לאינסטגרם תמונה שלו מבלה על סירה. בסך הכל הוא הושעה שלוש פעמים תוך חודשיים, וכל זה אחרי שבקיץ הכריז כי הוא יוצא לדרך חדשה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דיון ווייטרס
צילום: רויטרס
מומלצים