שתף קטע נבחר

ליברפול: אליסון ייעדר מהגומלין נגד אתלטיקו מדריד

השוער הפצוע לא יהיה כשיר למשחק נגד היריבה הספרדית בליגת האלופות ביום רביעי. הנדרסון בספק למפגש עם בורנמות' בשבת. בן דודו של נאבי קייטה נהרג בתאונה בגיניאה

ליברפול לא רק הפסידה בשלושה מבין ארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כעת היא ספגה מכה נוספת. השוער אליסון סובל מפציעה ולא יהיה כשיר לגומלין מול אתלטיקו מדריד ביום רביעי הקרוב בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

כזכור, האדומים נוצחו 1:0 במשחק הראשון בוונדה מטרופוליטאנו. הברזילאי לא שותף בהפסד 2:0 לצ'לסי בשמינית גמר הגביע האנגלי. בנוסף, גם ג'ורדן הנדרסון נמצא בספק למשחק הליגה מחר (שבת) מול בורנמות'. 

 

אליסון (צילום: רויטרס)
אליסון(צילום: רויטרס)

 

המנג'ר יורגן קלופ טען שהוא לא בטוח שאליסון יהיה כשיר לדרבי מול אברטון ב-11 במרץ, אבל הוסיף כי הוא משוכנע שהשוער ישוב לפעילות לאחר פגרת הנבחרות. חדשות רעות נוספות הגיעו למועדון כאשר התברר שבן דודו של נאבי קייטה, אלמאני קייטה, גם הוא כדורגלן, נהרג בתאונת דרכים מחרידה בגינאה יחד עם שמונה מחבריו לקבוצת אטואל בעת שהיו בדרכם למשחק חוץ.

 

19 אנשים נוספים נפצעו בתאונה, מתוכם 17 במצב קשה. נאבי קייטה פרסם הודעה בה כתב "אני בהלם, הלב שלי שבור. זה נורא ואני שולח את תנחומי לכל משפחות ההרוגים".  

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים