שתף קטע נבחר

רשמית: בראיינט, דאנקן וגארנט ייכנסו להיכל התהילה

הוועדה המארגנת הכריזה על שמות החברים החדשים, כשקובי, שנהרג בחודש ינואר בתאונת מסוק, מצטרף לשני הפורוורדים האגדיים ומאמן יוסטון בעבר רודי טומג'נוביץ'

קובי בראיינט שנהרג בחודש ינואר בהתרסקות מסוק זכה כצפוי לכבוד, והערב (שבת) הוכרז כאחד מאלו שייכנסו להיכל התהילה של הכדורסל יחד עם טים דאנקן וקווין גארנט, כך הודיעה הוועדה המארגנת.

 

בראיינט, ששיחק בכל הקריירה שלו בלייקרס, רשם 18 הופעות באולסטאר וזכה בחמש אליפויות NBA, כולל MVP של העונה הרגילה ב-2008 ופעמיים MVP של סדרת הגמר. הוא הקלע הרביעי אי פעם בליגה וסיים כמלך הסלים ב-2006 ו-2007.

 

קובי בראיינט (צילום: AP)
כצפוי. קובי בראיינט(צילום: AP)

הרשימה המלאה 

 

קובי יחבור לשתי אגדות של המשחק – דאנקן, שזכה שלוש פעמים ב-MVP של סדרת הגמר ובחמש אליפויות בסך הכל, בדיוק כמו בראיינט. וגארנט, שאמנם לא מעוטר כמו שני האחרים, והסתפק באליפות אחת עם בוסטון (2008), אך ברזומה שלו תואר MVP מ-2004, שחקן ההגנה של העונה (2008) והוא בטופ 20 בהיסטוריה של הליגה בנקודות, ריבאונדים, חסימות וחטיפות.

 

מלבדם גם רודי טומג'נוביץ', מי שאימן את יוסטון בשתי האליפויות הרצופות שלה באמצע שנות התשעים, יקבל את הכבוד. טומג'נוביץ' הוא אחד משלושה מאמנים בלבד שזכו באליפות ב-NBA ובמדליית זהב אולימפית (סידני 2000). גם הקריירה שלו כשחקן הייתה מרשימה, עם חמש הופעות באולסטאר ב-11 השנים שלו בליגה, כולן בסן דייגו (יוסטון) רוקטס.

 

מהגדולים בהיסטוריה. דאנקן אחרי האליפות ב-2014 (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מהגדולים בהיסטוריה. דאנקן אחרי האליפות ב-2014(צילום: גטי אימג'ס)

 

עוד נכללו ברשימה: מאמן הקולג'ים לשעבר אדי סאטון, מזכ"ל פיב"א שהלך לעולמו, פטריק באומן, השחקנית טאמיקה קאצ'ינגס, ומאמנות הקולג'ים, ברברה סטיבנס וקים מולקי.

פורסם לראשונה 04/04/2020 09:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים