שתף קטע נבחר

ברתומאו: "בוחנים את סיום העונה בפיינל אייט"

נשיא היורוליג דיבר במסיבת עיתונאים וירטואלית על התוכניות של המפעל: "רוצים לאפשר את המשך העונה". שמעון מזרחי דווקא נשמע סקפטי: "לא רואה בדיוק איך התוכנית מסתדרת"

ביורוליג רוצים להשלים את העונה, אך לא בכל מחיר. היום (חמישי) נשיא המפעל ג'ורדי ברתומאו דיבר במסיבת עיתונאים וירטואלית על התוכניות שנרקמות מאחורי הקלעים והתכנונים שנעשים כדי להגיע לסיום העונה ולהכתיר אלופה.

 

אנחנו בודקים תוכניות כדי לאפשר המשך של העונה. התקציב של התוכניות האלה עדיין בבדיקה", אמר ברתומאו. "אנחנו עדיין לא יכולים לקבל החלטות סופיות, אלא רק בסוף מאי. התוכנית החלופית כוללת בתוכה המשך העונה הסדירה (המשחקים שנותרו) וסיום העונה בפיינל אייט במקום הפיינל פור".

 

בראיינט והאנטר עם הכדור (צילום: גטי אימג'ס)
היורוליג תשוב? האנטר נאבק בשחקני ולנסיה(צילום: גטי אימג'ס)

 

"לא נוכל לשחק את הפיינל פור בתאריך המקורי אבל יש אפשרות שנוכל לשמור על המבנה הקיים של המשחקים", הוסיף נשיא היורוליג. "אני יודע שיש אוהדים שכבר רכשו כרטיסים לפיינל פור, במידה שיתאפשר להכניס אוהדים, הם יוכלו להשתמש בכרטיסים האלה".

 

"המשימה שלנו היא לשחק כדורסל ברמה הגבוהה ביותר, האוהדים שלנו לא יכולים להגיע למשחקים אבל הטלוויזיה והרשתות יכולות לעשות את זה עבורם, אנחנו רוצים לעשות את זה אבל אנחנו צריכים לוודא שהמערכת הבריאותית תהיה טובה. אנחנו יכולים להבטיח שאנחנו נחזור רק אם נוכל להבטיח את הבריאות של כולם".

 

"אנחנו רוצים לשחק את הפלייאוף והפיינל פור. אנחנו יכולים להגיד שזה לא יקרה בתאריכים שהיו אמורים להיות בקלן, זה יקרה מאוחר יותר. במידה שנחזור לשחק, קבוצות יצטרכו לעלות רק עם הסגל שהיה להם לפני ההפסקה של העונה. לא תהיה אפשרות לקבוצות להחתים שחקנים חדשים".

 

מזרחי: "כל דבר צריך להיבחן במועד הרלוונטי"

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, הגיב על המתווה לחידוש היורוליג ונשמע סקפטי: "זאת עדיין לא החלטה, אלא אפשרות. אני לא רואה בדיוק איך התוכנית מסתדרת, גם לגבי המועדים המתוכננים. בינתיים ממה שאני קורא בתקשורת אני מבין שהטיסות לא יחודשו עד ספטמבר, אז זה לא בדיוק מסתדר".

 

שמעון מזרחי במסיבת העיתונאים (צילום: עוז מועלם)
שמעון מזרחי. הביע ספקות (צילום: עוז מועלם)

 

מזרחי המשיך: "גם אם יאפשרו טיסות יש בעיה נוספת. כל קבוצה צריכה להנחית את השחקנים במדינה שלה ולתת להם שבועיים לשהות בבידוד, אחר כך שלושה שבועות של אימונים אחרת תהיה בעיה של פציעות, אז כבר מדובר בחמישה שבועות ומגיעים לחודש יוני, ולכן כל דבר צריך להיבחן במועד הרלוונטי, אני לא חושב שאפשר היום לתכנן משהו לחודש הקרוב אפילו".

 

אנחנו כל הזמן בקשר עם ראשי היורוליג, אפילו פעמיים-שלוש בשבוע. היו כבר שתי ישיבות זום עם הוועד המנהל של היורוליג, ואנחנו מעודכנים בכל מה שקורה. אנחנו כמובן נעשה את מה שיחליטו, מה שיחייב את כל הקבוצות יחייב גם אותנו, אם זה יהיה בר ביצוע כמובן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
פרננדס מול ווילבקין
צילום: EPA
מומלצים