שתף קטע נבחר

טירוף: תוך שעה - חולצות סברינה יונסקו בליברטי אזלו

ניו יורק באקסטזה אחרי הבחירה בכוכבת אורגון במקום הראשון בדראפט ה-WNBA. וגם: החוזה עם נייקי שיבטיח ככל הנראה ליונסקו להפוך לכדורסלנית הראשונה עם נעל ממותגת

ניו יורק בטירוף מהגעת סברינה יונסקו. עד כמה אתם שואלים? הרבה. ככה זה כשתוך שעה אזלו בחנות המקוונת של ה-WNBA כל החולצות של ניו יורק ליברטי עם שמה של יונסקו עליהן שעמדו למכירה.

 

הגברת הראשונה: מי את סברינה יונסקו?

 

 הליברטי, כזכור, בחרו הלילה (בין שישי לשבת) את יונסקו במקום הראשון בדראפט והאוהדים בתפוח הגדול מקווים לזכות איתה באליפות ראשונה בתולדות המועדון, שהעפיל שלוש פעמים בלבד לגמר ה-WNBA, אבל די מזמן: 1999, 2000 ו-2002.

  

הדראפט נפתח ב-19:00 שעון מקומי וקצת לפני 20:00 בערב נפתחה המכירה באתר ליגת הנשים הטובה בעולם, והחולצות כאמור נחטפו. אגב, זו לא הפעם הראשונה שיונסקו שוברת את האינטרנט. כשנייקי הוציאה לשוק לפני פיינל-פור 2019 חולצות של יונסקו באורגון הן נחטפו תוך שעתיים.

 

נייקי זכתה שוב הלילה. לאחר בחירתה הודיעה כי חתמה על חוזה פרסום רב שנתי עם חברת נייקי, ולא בחרה באנדר ארמור, בו הפרזנטור הוא סטף קרי (איתו היא מאוד מיודדת), ששכנועיו לא עזרו מסתבר. היא תהפוך בשל כך, כך כולם מאמינים, לשחקנית ה-WNBA הראשונה שתזכה לנעל ממותגת.

 

כידוע, כבר בשנה שעברה יונסקו הייתה יכולה להיבחר ראשונה, אבל היא המשיכה שנה נוספת במכללת אורגון ובניו יורק, שזכו מוקדם יותר בבחירה הראשונה בדראפט, חגגו.

 

יונסקו הפכה לפני חודשיים לראשונה (גבר או אישה) שסיימה קריירה במכללות עם לפחות 2,000 נקודות, 1,000 ריבאונדים ו-1,000 אסיסטים. היא גם שברה את שיא הטריפל-דאבלים בקולג'ים - 26 - והייתה יכולה אפילו לשפר אותו אם הייתה לה הזדמנות לשחק בטורניר ה-NCAA שהופסק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים