שתף קטע נבחר

אוסקר נמכר לשנגחאי ב-60 מיליון יורו

העברת ענק בכדורגל העולמי: הקשר הברזילאי החליט להיפרד מצ'לסי בגיל 25 לטובת הכסף הגדול של הליגה הסינית והוא צפוי להרוויח קרוב לחצי מיליון יורו בשבוע. יתאחד עם מאמנו לשעבר אנדרה וילאש-בואש

צ'לסי אישרה היום (ו') שקיבלה את ההצעה של שנגחאי SIPG מהליגה הסינית עבור אוסקר. הקשר הברזילאי, בן 25, יעבור עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר בעבור 60 מיליון יורו.

 

על פי הדיווחים בבריטניה, שכר הבסיס של אוסקר מוערך בסכום אסטרונומי של כ-400 אלף פאונד בשבוע - קרוב לחצי מיליון יורו. לפני מיסים, מדובר בסכום הגבוה מזה שמרוויחים ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו (כ-430 אלף פאונד) אך שני הסופרסטארים מכניסים עוד סכומים נכבדים מבונוסים רבים בחוזה.

 

אוסקר. 60 מיליון סיבות לחייך (צילום: מתוך טוויטר)
אוסקר. 60 מיליון סיבות לחייך(צילום: מתוך טוויטר)

 

צ'לסי הודיעה באתר הרשמי שלה: "אנחנו מודים לאוסקר על השירות הנהדר שלו ומאחלים לו הצלחה בעתיד". הקשר הברזילאי יחבור למאמנו לשעבר בלונדון, אנדרה וילאש בואש, ולחברו לנבחרת ברזיל, הולק.

 

אוסקר הצטרף לצ'לסי בקיץ 2012 מאינטרנסיונל הברזילאית. בארבע שנים וחצי במועדון, הוא כבש 22 שערי ליגה ב-130 הופעות. שנגחאי סיימה את העונה האחרונה בליגה הסינית במקום השלישי, 12 נקודות מתחת לאלופה גוואנגז'ו אברגרנדה ו-12 נקודות מעל גוואנגז'ו R&F שבה משחק ערן זהבי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים