שתף קטע נבחר

השישי ברצף: 0:2 ליונייטד על ווסטהאם

ליגה אנגלית, מחזור 20: השדים האדומים לוהטים ולא מפסיקים לנצח. קשר המארחת, סופיאן פגולי הורחק (15) אחרי עבירה קשה על פיל ג'ונס והשאיר את הפטישים בעשרה שחקנים. מאטה (62) ואיברהימוביץ' (78) שכבש בנבדל, ניצלו זאת והבקיעו עבור האורחת

מנצ'סטר יונייטד לוהטת. השדים האדומים רשמו הערב (ב') 0:2 חלק על פני ווסטהאם בדרך לניצחון ליגה שישי ברציפות. הפער מליברפול השנייה? רק חמש נקודות.

 

 

 

שתי הקבוצות החלו את המשחק בצורה אגרסיבית ומי שאיבד את העשתונות כבר בפתיחה היה סופיאן פגולי, שנכנס באגרסיביות בפיל ג'ונס וקיבל כרטיס אדום ישיר. למרות זאת, הפטישים הגיעו למספר מצבים טובים ורק יכולת טובה של דויד דה חאה מנעה שערים מהמארחת. במחצית השנייה, היתרון המספרי הורגש ויונייטד כבשה פעמיים. חואן מאטה (62) וזלאטן איברהימוביץ' (78) שהיה בנבדל, הבקיעו וחתמו את התוצאה.

 

יצא מהבועה. איברהימוביץ' (צילום: getty images) (צילום: getty images)
יצא מהבועה. איברהימוביץ'(צילום: getty images)

 

מהלך המשחק

דקה 10': הדקות הראשונות היו בעיקר גישושים עד שהגיעה ההתקפה הנהדרת הזו של ווסטהאם. בסופו של דבר הכדור הגיע אל פאייט ששלח מסירה ללנזיני. החלוץ בעט לפינה ודה חאה נמתח כדי להדוף לקרן.

 

פאייט מול דרמיאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פאייט מול דרמיאן(צילום: AFP)

 

15': איזו עבירה קשה של סופיאן פגולי על פיל ג'ונס. למייק דין לא הייתה ברירה והוא הראה לאלג'יראי את הכרטיס האדום. הפטישים נותרו בעשרה שחקנים.

 

36': ווסטהאם ניצלה מספיגה. הצלה נהדרת של רנדולף לבעיטה חדה של אנטוניו ולנסיה לפינה.

 

פגולי עם העבירה הקשה על ג'ונס (צילום: AP) (צילום: AP)
פגולי עם העבירה הקשה על ג'ונס(צילום: AP)

 

44': איזו בעיטה של לנזיני, שמפציץ מרחוק. שוב דה חאה מנצח בעימות הזה עם הצלה אדירה.

 

60': הוא יצטער על ההחמצה הזאת. אוי מיקייל אנטוניו, איזו החטאה. האנגלי נותר לבדו מול דה חאה, אבל בעט לגוף של הספרדי.

 

רק כמעט. איברהימוביץ' נעצר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רק כמעט. איברהימוביץ' נעצר(צילום: רויטרס)

 

63': שער! 0:1 למנצ'סטר יונייטד: הנה זה הגיע. מהלך גדול של מרקוס רשפורד באגף השמאלי, כשהאנגלי חלף על פני שני מגנים אורחים והעביר רוחב. חואן מאטה אמר תודה ובעט פנימה.

 

74': רשפורד ממשיך לעשות מה שהוא רוצה באגף השמאלי. עוד כדור טוב שלו מצא את פוגבה שבעט בלי לעצור, אבל החטיא את המסגרת בחצי מטר.

 

ביליץ' בסשן יוגה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ביליץ' בסשן יוגה(צילום: getty images)

 

78': שער! 0:2 למנצ'סטר יונייטד: מי אם לא זלאטן איברהימוביץ' כובש את השני וככל הנראה מבטיח את הניצחון ממסירה של אנדר הררה. הבעיה? השוודי היה בנבדל ברור, בדיוק כמו השער של מחיטריאן מול סנדרלנד. למוריניו זה ממש לא משנה.

 

הרכבים

ווסטהאם: דארן רנדולף; הבארד נורדטבייט, ווינסטון ריד, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול; פדרו אוביאנג, שיק קויאטה, דימיטרי פאייט, סופיאן פגולי, מיקייל אנטוניו; מנואל לנזיני.

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, מרקוס רוחו, מתאו דרמיאן; אנדר הררה, מייקל קאריק, פול פוגבה; ג'סי לינגארד, זלאטן איברהימוביץ', הנריק מחיטריאן.


פורסם לראשונה 02/01/2017 19:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מחיטריאן מול נורדטבייט
צילום: רויטרס
מומלצים