שתף קטע נבחר

פיקה: "אנחנו משחקים רולטה בגלל השופטים"

בלם ברצלונה וחבריו זעמו על פרננדס בורבלאן, שלא שרק לשני פנדלים לזכותם בהפסד 2:1 בבילבאו בגביע המלך: "אנחנו יודעים איך הכל עובד וראינו מה קרה במשחק בין ריאל מדריד לסביליה, אני מצפה שהם יעלו את הרמה"

ברצלונה הפסידה אתמול (ה') 2:1 בחוץ לאתלטיק בילבאו במשחק הראשון בשמינית גמר גביע המלך, אבל השחקנים שלה משוכנעים שיעשו את העבודה בגומלין ויעלו לשלב הבא.

 

הקשר איוואן ראקיטיץ' אמר בסיום: "עם כל הכבוד לבילבאו, אני אופטימי. אנחנו נעלה. הם לחצו אותנו היטב ושיחקו טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל אם היינו כובשים ראשונים היה מתפתח משחק שונה. לא תיכננו לרדת למחצית בפיגור 2:0, אבל לא הרגשנו שהמאבק אבוד. שיחקנו רע בחצי הראשון וטוב בשני, בו יכולנו להבקיע עוד שער אחד".

 

שחקני ברצלונה מתלוננים לשופט (צילום: getty images) (צילום: getty images)
שחקני ברצלונה מתלוננים לשופט(צילום: getty images)

 

לשחקני ברצלונה היו טענות לשיפוט של פרננדס בורבלאן, שלדיבריהם לא שרק לשני פנדלים שהגיעו להם. באחד המקרים, כאשר ג'רארד פיקה ספג מכה ברחבה מהשוער גורקה איראיסוס לאחר שנגח החוצה, הוא צעק לעבר השופט "תגיד לי, איך זה לא פנדל?". ברצלונה טענה לפנדל נוסף כאשר אצ'ייטה הכשיל את ניימאר ברחבה. במקרה אחר כעסו שחקני בארסה כאשר בורבלאן התעלם ממכה מכוערת שהכניס אריץ אדוריס לסמואל אומטימי.

 

ראקיטיץ' הגיב: "אני חושב שכאשר השופט יראה את המשחק לא יעבור עליו לילה טוב. אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל כמו לנו הכדורגלנים, גם עליהם עוברים לפעמים ימים לא טובים".

 

ג'רארד פיקה היה חריף יותר: "היה פנדל ברור עליי ועל ניימאר, אבל אנחנו יודעים איך זה עובד. אנחנו רוצים לשחק כדורגל ולא רולטה, אבל השופטים גורמים לזה. ראינו את מה שקרה במשחק בין ריאל מדריד לסביליה ואני מצפה שהם יעלו את הרמה".

 

בעיתון "ספורט" היוצא בברצלונה הסכימו עם פיקה ופרסמו את הכותרת "שוד בסן ממס". על הגומלין אמר פיקה: "הכל פתוח ואנחנו מקווים לעלות שלב בקאמפ נואו. אנחנו זקוקים לאחד הימים הגדולים כי המטרה שלנו היא לזכות בהכל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים