שתף קטע נבחר

גביע הליגה: 0:2 למנצ'סטר יונייטד על האל

חואן מאטה (56) ומרואן פלאיני (87) כבשו לשדים האדומים במשחק הראשון של חצי הגמר, בדרך לניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות. זלאטן איברהימוביץ' קיבל מנוחה לפני המשחק מול ליברפול בליגה. אברטון סיכמה על רכישת שניידרלין ב-22 מיליון ליש"ט

רצף הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד נמשך. הקבוצה של ז'וזה מוריניו פתחה את העונה בצורה מאכזבת למדי אבל השתפרה עם הזמן, ואחרי 0:2 במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה הערב (ג') על האל סיטי היא סופרת כבר שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

 

כמו ב-0:4 על רדינג בגביע האנגלי, זלאטן איברהימוביץ' קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל של השדים האדומים, שיופיעו למשחק מול ליברפול בפרמייר-ליג ביום ראשון אחרי רצף של 15 משחקים ללא הפסד. המארחים, שלא הפסידו למעשה מאז תחילת נובמבר, השיגו מקדמה לפני משחק הגומלין שייערך בעוד כשבועיים. מחר יתקיים המשחק הראשון בחצי הגמר המקביל בין סאות'המפטון לליברפול.

 

גם פלאיני כבש הערב (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גם פלאיני כבש הערב(צילום: רויטרס)

 

חואן מאטה כבש את השער הראשון בדקה ה-56, אחרי בישול של הנריק מחיטריאן. מרואן פלאיני המושמץ הכפיל את התוצאה בדקה ה-87, כשנגח פנימה אחרי הגבהה נהדרת של דרמיאן. בין לבין, כדור חופשי של פול פוגבה בדקה ה-73 פגע בקורה.

 

בתוך כך, על פי הדיווחים באנגליה אברטון סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת מורגן שניידרלין תמורת 22 מיליון פאונד. בימים הקרובים הוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מוריניו ומאטה
צילום: רויטרס
מומלצים