שתף קטע נבחר

רבע גמר גביע המלך: בארסה מול סוסיאדד, ריאל - סלטה

מחזיקת הגביע קיבלה הגרלה קשה בדמותה של הקבוצה הבאסקית. הבלאנקוס מול ויגו. סרחיו ראמוס שכבש בתיקו 3:3 מול סביליה שהעלה את קבוצתו לשלב הבא, ביקר את אוהדי היריבה: "קיללו את אימא שלי מתחילת המשחק". זינדין זידאן: "אנחנו סובלים באצטדיון שלהם"

אחרי שהעפילו לרבע גמר גביע המלך, ריאל מדריד וברצלונה הוגרלו בצהריים (ו') למשחקיהן בשלב הבא: הבלאנקוס ייפגשו את סלטה ויגו ואילו מחזיקת הגביע, ברצלונה, תתמודד מול ריאל סוסיאדד.

 

אתלטיקו מדריד תשחק נגד אייבאר, ואלקורקון, הקבוצה היחידה מהליגה השנייה, תפגוש את אלאבס.

 

שלישיית MSN. הגרלה לא קלה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שלישיית MSN. הגרלה לא קלה(צילום: רויטרס)

 

"אקסים אחרים מתקבלים בסביליה כמו אלים"

"אני לא מעריץ או מעריך אנשים ששרקו בוז וקיללו את אימא שלי מתחילת המשחק", כך אמר שחקנה של ריאל, סרחיו ראמוס, אחרי התיקו 3:3 של קבוצתו בחוץ מול האקסית, סביליה. כפי שהבנתם, הבלם דיבר על אוהדי קבוצתו לשעבר שלא זכרו לו חסד נעורים.

 

ראמוס אף הגדיל לעשות ואחרי שצימק ל-3:2 התגרה בהם. על כך הוא אמר: "לא העלבתי או התייחסתי בחוסר כבוד לאף אחד. כבר שנים שאני מגיע לאצטדיון שלהם והם אף פעם לא קיבלו אותי כמו שהייתי רוצה. את שחקני העבר האחרים הם מקבלים כמו אלים".

 

ראמוס מתגרה באוהדי סביליה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ראמוס מתגרה באוהדי סביליה(צילום: AFP)

 

בתוך כך, הבלאנקוס רשמו הישג מרשים עם שיא ספרדי חדש של 40 משחקים ללא הפסד. אין ספק שציון הדרך הזה רשום על שמו של זינדין זידאן שגם התומכים הנלהבים ביותר שלו ספק אם האמינו שמי שהיה שחקן ענק אבל מאמן חסר ניסיון, יצליח להוביל את ריאל לזכייה בליגת האלופות, גביע העולם לקבוצות, וככל הנראה לאליפות בספרד.

 

זיזו התייחס למשחק ואמר: "זה אצטדיון קשה שסבלנו בו בעבר וכנראה שנמשיך לסבול בו. המשחק היה מסובך. סביליה שיחקה מצוין והגיע לה יותר מתיקו. לא היינו במיטבנו".

 

זיזו חוגג עם השחקנים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
זיזו חוגג עם השחקנים(צילום: EPA)


פורסם לראשונה 13/01/2017 09:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים