שתף קטע נבחר

לראשונה מזה 4 חודשים: אצילי פתח, תיקו לגראנדה

הקשר הישראלי עלה ב-11 של הקבוצה הספרדית ושיחק 57 דקות ב-1:1 מול אוסאסונה בבית. אוריאול ריירה (12) כבש ראשון לאורחים, ארטם קראבץ (68) השווה, כשגראנדה נותרה ב-9 שחקנים. סלטה ויגו גברה על אלבס, ולנסיה חזרה לנצח

עומר אצילי פתח הערב (א') בהרכב גראדנה, במשחק רב אירועים שהסתיים ב-1:1 מול אוסאסונה, במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הספרדית בכדורגל.

 

זו הייתה הופעתו השלישית בלבד בליגה של אצילי בהרכב, ולראשונה מאז אמצע ספטמבר. הקשר הישראלי שיחק 57 דקות והוחלף על ידי אלברטו בואנו. עוד כשהיה על המגרש, גראדנה נכנסה לפיגור משער בדקה ה-12 של אוריאול ריירה. בדקה ה-68 גראדנה השוותה משער של ארטם קראבץ והצליחה לשמור על השוויון למרות שנותרה ב-9 שחקנים, לאחר הרחקות של אוצ'ה (72) ופונסה (90).

 

 

לאחר 3 חודשים: ולנסיה חזרה לנצח

ולנסיה הצליחה לעצור היום (א') את הנפילה החופשית שלה בליגה הספרדית. העטלפים, שהחליפו כבר שני מאמנים העונה, ניצחו לראשונה מזה שלושה חודשים - 1:2 ביתי על אספניול במחזור ה-18.

 

 

כזכור, פאקו אייסטראן החל את העונה על הקווים בוולנסיה עד שהוחלף בצ'זארה פראנדלי. גם האחרון לא שרד זמן רב ובמקומו קודם וורו, ששימש תחילה כמאמן זמני ומונה בשבוע שעבר באופן קבוע עד לסיום העונה. כעת ולנסיה נמצאת במקום ה-17, ארבע נקודות מעל הקו האדום.

 

מרטין מונטויה העלה את ולנסיה ליתרון מוקדם (17) ובמחצית השנייה, סנטי מינה הכפיל (73). העטלפים שרק במחזור שעבר איבדו ניצחון בתוספת הזמן, נכנסו שוב ללחץ וספגו בדקה ה-85 מרגלי דויד לופס. הפעם הצליחה ולנסיה לשמור על היתרון ועל שלוש הנקודות.

 

סלטה ויגו, שתפגוש ביום רביעי ברבע גמר הגביע הספרדי את ריאל מדריד, רשמה ניצחון שני ברציפות עם 0:1 קטן וחשוב על אלבס. היה זה ניצחון דרמטי שהגיע רק בדקה ה-89, עם כיבוש של נמניה ראדויה הסרבי, לאחר בישול של הוגו מאיו. זהו ניצחון ליגה שני ברציפות לסלטה.

 

 

 

במשחק רב השערים של היום גברה אייבר 2:3 בחוץ על ספורטינג חיחון. את מסכת השערים פתח אדריאן גונסאלס לזכות האורחים בדקה ה-4 מהנקודה הלבנה, קרלוס קארמונה השווה חמש דקות לאחר מכן, אבל פדרו לאון (21) ואנטוניו לונה (23) הבטיחו לאייבר את הניצחון. נאצ'ו (58) רק צימק.


פורסם לראשונה 15/01/2017 14:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של גרנדה
עומר אצילי
צילום: האתר הרשמי של גרנדה
מומלצים