שתף קטע נבחר

מייסון עבר ניתוח בראשו, מצבו יציב

קשר האל סיטי שגולגלתו נסדקה לאחר התנגשות ראשים עם גארי קייהיל מצ'לסי, מאושפז בבית החולים ויישאר שם בימים הקרובים. קיין, בייל ושחקנים נוספים שלחו איחולי החלמה

האירוע המשמעותי ביותר בניצחון אתמול (א') של צ'לסי על האל סיטי לא היה השער שכבש דייגו קוסטה, אלא התנגשות הראשים של קשר האל, ראיין מייסון, עם בלם הבלוז, גארי קייהיל.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

התנגשות הראשים גרמה לכך שגולגלתו של מייסון נסדקה והוא הובהל במהירות לבית החולים במצב קשה, כאשר אף נשקפה סכנה לחייו. שם עבר השחקן ניתוח חירום ונכון לעכשיו הוא מאושפז בביה"ח כשמצבו יציב.

 

עבר ניתוח להצלת חייו. מייסון מורד מהמגרש (צילום: EPA) (צילום: EPA)
עבר ניתוח להצלת חייו. מייסון מורד מהמגרש(צילום: EPA)

 

קבוצתו שיחררה הצהרה רשמית ואישרה את מצבו: "מצבו של ראיין יציב והוא יישאר מאושפז בימים הקרובים. כולם במועדון רוצים להביע תודה כנה על הטיפול המהיר והמסור של כולם בראיין בבית החולים סנט מארי".

 

מייסון גדל בטוטנהאם ושיחק במדיה תשע שנים עד שבקיץ האחרון עבר להאל תמורת לא פחות מ-13 מיליון פאונד. כמובן שהתרנגולים לא נותרו אדישים למצבו של הקשר ופירסמו בטוויטר איחולי החלמה, כאשר תייגו וידיאו בכיכובו במילים: "אחד משלנו".

 

 

מייסון כאמור גדל בטוטנהאם והספיק לשתף פעולה עם לא מעט שחקנים, כולל גם הארי קיין שכתב לאחר האירוע: "הישאר חזק". כוכב ריאל מדריד, גארת' בייל, שבעצמו מושבת בגלל פציעה, פירסם פוסט עם תמונה של השניים ורשם: "החלמה מהירה מייס! המחשבות שלי איתך ועם משפחתך, הישאר חזק!".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים