שתף קטע נבחר

ליברפול הודיעה: קוטיניו חתם לחמש שנים

כוכב המרסיסיידרס חידש את חוזהו ויהיה השחקן בעל השכר הגבוה במועדון, כשירוויח כ-150 אלף פאונד לשבוע. "אני יכול רק להודות למקום הזה, אני מאושר כאן", אמר הברזילאי

ליברפול ביצעה את הרכש הכי טוב שהיא הייתה יכולה לעשות בינואר, כאשר חתמה היום (ד') עם הכוכב הבלתי מעורער שלה, פיליפה קוטיניו, על חוזה חדש לחמש השנים הבאות.

 

 

הברזילאי בן ה-24 שהגיע תמורת 8.5 מיליון פאונד בלבד ממילאן בינואר 2013, יישאר במרסיסייד לפחות עד לסיום עונת 2022. הוא ירוויח כ-150 אלף פאונד לשבוע בחוזה החדש ויהפוך להיות השחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר במועדון.

 

קוטיניו במעמד החתימה (צילום: טוויטר) (צילום: טוויטר)
קוטיניו במעמד החתימה(צילום: טוויטר)

 

"זה מועדון שאני מאוד מודה לו והעובדה שחידשתי כאן את החוזה מראה כמה אני מאושר להיות כאן", אמר הברזילאי שכבש 34 שערים ב-163 הופעות עבור הקבוצה של יורגן קלופ.

 

קוטיניו היה מחוזר בתקופה האחרונה על ידי ברצלונה, אך החוזה החדש והמשודרג ככל הנראה ישאיר אותו בליברפול. "אני חתמתי על החוזה הזה כדי לשחק כאן עוד מספר שנים כי זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מליברפול".

 

קלופ עצמו אמר: "אלו חדשות נפלאות. הוא באמת שחקן ברמה עולמית - ממש מהטופ של הטופ. הוא יודע שהוא יכול להגשים את החלומות והשאיפות שלו כאן בליברפול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טוויטר
קלופ וקוטיניו
צילום: טוויטר
מומלצים