שתף קטע נבחר

גרמניה: 0:1 לפרנקפורט על שאלקה

אלכסנדר מייר (33) כבש את השער היחיד במשחק שהעלה את האורחת עד למקום השלישי בטבלה. ספרד: 1:1 בין אוססונה ומלאגה. צרפת: שלושער לגומיס ב-1:5 של מארסיי על מונפלייה

כולם מדברים על לייפציג והופנהיים בתור שתי המפתיעות של הבונדסליגה, אבל לא מעט שוכחים שגם פרנקפורט נמצאת גבוה בצמרת, בטח אחרי שהערב (ו') היא ניצחה 0:1 את שאלקה והעפילה, לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה.

 

במחזור הקודם, פרנקפורט חטפה שיעור מלייפציג והובסה 3:0, אבל הפעם היא הגיעה לוולטינס ארנה ובזכות מהלך מצוין של מאקוטו האסבה בבעיטה החופשית, אלכסנדר מייר (34) התפנה ובעט פנימה את השער היחיד במשחק.

 

חוגגים את העלייה למקום השלישי. שחקני פרנקפורט (צילום: getty images) (צילום: getty images)
חוגגים את העלייה למקום השלישי. שחקני פרנקפורט(צילום: getty images)

 

בצרפת, מארסיי פתחה את המחזור ה-22 עם ניצחון גדול והתפוצצה על חשבון מונפלייה, כשהביסה אותה 1:5. כוכב המשחק היה בלי שום ספק בפטמבי גומיס, שכבש שלושער (4, 19 ו-77), רולאנדו (38) תובאן (87, פ') הוסיפו. ריאד בודבוז צימק (49) עם השער היפה במשחק בבעיטה חופשית לחיבורים.

 

בספרד, האחרונה לפני המחזור, אוססונה, רשמה עוד משחק ללא ניצחון, והפעם היא סיימה רק ב-1:1 מול מלאגה. דווקא האורחת קיבלה הזדמנות ראשונה, כשמייקל סנטוס (18) זכה לכדור עונשין מ-11 מטרים, אבל נעצר אצל מריו פרננדס.

 

פחות מרבע שעה לסיום, גוראן קוסיץ' כבש שער חשוב וכבר ראה את הניצחון השני העונה של הקבוצה שלו, אבל שלוש דקות מאוחר יותר (79), איגנסיו קמאצ'ו השווה אחרי יציאה נוראית של פרננדס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אלכסנדר מייר
צילום: getty images
מומלצים