שתף קטע נבחר

גרנט: "מוריניו לא היה גאון ולא מלך"

רגע לפני רבע הגמר של אליפות אפריקה, הישראלי סיפק התייחסות מעניינת למי שהחליף בתפקיד מאמן הבלוז ב-2007: "לא אהבתי מה שהתקשורת עשתה ממנו, יש לו בעיות כמו לכל אחד אחר. צ'לסי? לא יכולה לגבש זהות כשהיא מחליפה מאמן כל שנה-שנתיים"

ב-2007 הגיע אברם גרנט לפסגת הקריירה שלו, כמעט משום מקום. ז'וזה מוריניו פוטר מתפקידו כמאמן צ'לסי, והישראלי הוזז מתפקידו כמנהל הספורטיבי של הבלוז היישר אל קדמת הבמה.

 

תשע שנים עברו, ונראה ש"המיוחד" עדיין מהווה סוגיה רגישה עבור מאמן נבחרת גאנה. רגע לפני רבע הגמר של אליפות אפריקה גרנט מצא זמן להגיד מה הוא בדיוק חושב על הפורטוגלי, ושם את הפוליטקלי קורקט בצד.

 

לא נותן כבוד למוריניו. גרנט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא נותן כבוד למוריניו. גרנט(צילום: AFP)

 

"עם כל הכבוד לז'וזה, לא אהבתי את זה שהתקשורת עשתה ממנו מלך העולם או גאון", אמר גרנט. "הוא לא היה כזה, בדיוק כמו שהוא לא חסר תועלת כמו שאומרים שהוא עכשיו. הוא מאמן טוב עם בעיות, כמו כל אחד אחר".

 

בהמשך גרנט ניתח את גם מצבה של האקסית שלו - צ'לסי: "הבעיה שלה הייתה שלא הייתה זהות באופן שבו היא שיחקה. לארסנל יש, לפפ גווארדיולה יש, להם לא. הם רוצים לקנות שחקנים ולזכות בתארים, אבל לא יכולים לגבש זהות כי הם מחליפים מאמן כל שנה או שנתיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים