שתף קטע נבחר

"סקנדל, שדדו את ברצלונה"

עיתוני קטאלוניה זעמו על אלחנדרו הרננדס שלא אישר שער חוקי לאלופה בתיקו 1:1 עם בטיס במחזור ה-20. לואיס אנריקה: "השופטים זקוקים לעזרה"

"שערוריית שיפוט נוספת מנעה מברצלונה ניצחון". כך תיארו ב"אל מונדו דפורטיבו" את ההחלטה של השופט אלחנדרו הרננדס שלא לאשר שער חוקי לזכות האלופה במשחק מול בטיס במחזור ה-20 בליגה הספרדית, אשר הסתיים בתיקו 1:1 אחרי שער שיוויון של לואיס סוארס בדקה ה-90. בעקבות התוצאה נותרה בארסה במקום השלישי.

 

מצלמות הטלוויזיה הראו בבירור שמגן בטיס כריסטיאנו פאצ'יני הרחיק מעבר לקו את הכדור שבעט ג'ורדי אלבה, אבל הרננדס ועוזריו לא הצליחו לראות זאת ועוררו את כעסם של הקטאלונים, שגם טענו לפנדל על אלבה באותו מהלך. בעיתון "ספורט" נכתב: "תראו את הסקנדל, שדדו את ברצלונה".

  

פאצ'יני מרחיק את הכדור של אלבה מעבר לקו ()
פאצ'יני מרחיק את הכדור של אלבה מעבר לקו

 

בעיתוני ברצלונה העבירו ביקורת קשה על הרננדס ותארו פשלות נוספות שלו. שעה לפני המשחק, כשפורסמה רשימת השחקנים, הוא לא הבחין שבהרכב של בטיס היו רשומים עשרה שחקנים בלבד, ביניהם פראן מרידה שבכלל שייך לאוסאסונה ומעולם לא שיחק בקבוצה. בנוסף, השמות של רובן פארדו ואלין טוסקה נעדרו מהרשימה, בעוד ששמו של סמואל אומטיטי מברצלונה לא היה רשום נכון.

 

מאמן בארסה לואיס אנריקה הגיב: "לפי מה שראיתי בצילומים הכדור עבר את הקו. השופטים צריכים עזרה והמצלמות האלה יכולות לעזור להם. אמרתי ואני חוזר על זה, הטעויות לפעמים לטובתנו ולפעמים פוגעות בנו".

 

ההרכבים המשובשים שנמסרו לפני המשחק
ההרכבים המשובשים שנמסרו לפני המשחק

 

על המשחק של קבוצתו אמר אנריקה: "לא התעלינו לרמה הרגילה שלנו. במחצית הראשונה לא יצרנו הרבה הזדמנויות אבל גם הם לא סיכנו אותנו. במחצית השנייה בטיס לחצה אותנו וציפינו לזה. לא היינו טובים, לשחקני בטיס היו 30 דקות נהדרות עד השער שכבשו. מאוחר יותר הם נסוגו לאחור ואז החזקנו יותר בכדור. אני יוצא בתחושה שהרווחנו נקודה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ניימאר מאוכזב
צילום: רויטרס
מומלצים