שתף קטע נבחר

דמבה בה הצטרף לבשיקטאש

הסנגלי (31) שסבל מפציעה ממושכת במדי שנגחאי שנווה הסינית יחזק את יריבת הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. עמנואל אדבאיור חתם בבשיקשהיר. פביאן אוריאנה עבר לוולנסיה, ג'ורדן איוו לסוונזי וממאדו סאקו הושאל לקריסטל פאלאס

היום הוא היום האחרון של חלון ההעברות באירופה והקבוצות השונות עושות מאמץ גדול לחזק את הסגלים ברגע האחרון. בשיקטאש, מוליכת הליגה הטורקית ויריבתה של הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, צירפה שחקן חיזוק משמעותי.

 

החלוץ הסנגלי דמבה בה (31), אקס צ'לסי וניוקאסל, שכבר לבש את המדים של הקבוצה הטורקית ב-2014/15, חזר אליה לקדנציה שנייה. בה עבר בהשאלה משנגחאי שנווה, ממנהנעדר תקופה ממושכת בגלל פציעה קשה.

 

ההודעה של בשיקטאש על צירופו של דמבה בה (צילום: בשיקטאש) (צילום: בשיקטאש)
ההודעה של בשיקטאש על צירופו של דמבה בה(צילום: בשיקטאש)

 

שם מפורסם נוסף שהגיע לליגה הטורקית הוא החלוץ הוותיק של נבחרת טוגו ואקס ריאל מדריד וארסנל, עמנואל אדבאיור, שחתם בבשיקשהיר ואמור להרוויח 50,000 ליש"ט לשבוע בקבוצה שרק 3,000 אוהדים נוהגים להגיע למשחקיה. האל מהפרמייר ליג צירפה בהשאלה מאינטר את הבלם אנדראה ראנוקיה.

 

חסה רודריגס, שאתמול עזב את פריז סן ז'רמן וסיכם בלאס פלמאס, הוצג הערב בקבוצתו החדשה. סלטה ויגו הסכימה למכור לולנסיה את הצ'יליאני פביאן אוריאנה תמורת 2.5 מיליון יורו. השחקן יחתום בשורות העטלפים עד 2019. באייר לברקוזן רכשה מגנק את הקשר הג'מייקני ליאון ביילי תמורת 12 מיליון אירו.

 

אוגסבורג מהבונדסליגה רכשה את מוריץ לייטנר מלאציו. קשר נבחרת אקוודור, חואן קרלוס פארדס, עבר בהשאלה מווטפורד לאולימפיאקוס. מגן צ'לסי ברניסלב איוואנוביץ' נחת ברוסיה ואמור לחתום בזניט סנט. פטרסבורג.

 

ישחק מול מעט צופים אבל ירוויח 50,000 ליש"ט בשבוע. אדבאיור
ישחק מול מעט צופים אבל ירוויח 50,000 ליש"ט בשבוע. אדבאיור

 

רפאלה פלדינו עבר מקרוטונה לגנואה. סאות'המפטון צירפה בהשאלה את השוער הצרפתי מואס חסן מניס. דרמשטאדט הגרמנית צירפה את הבלם הדני פטריק בנגארדט ממידטילנד, שחתם עד 2020. כוכב נבחרת גאנה, ג'ורדן אייוו, עבר מאסטון וילה לסוונזי, שתשלם לקבוצה מברמינגהאם 5 מיליון ליש"ט ותעביר אליה את ניל טיילור.

 

שחקן נוסף של גרנט, ווקאסו מובראק, הוא החבר החדש של עומר אצילי - אחרי שגרנדה הביאה אותו בהשאלה מפנאתינייקוס. ברנלי שברה את שיא המועדון בהעברה הגדולה של היום באנגליה, כאשר רכשה מנוריץ' את קשר נבחרת אירלנד רובי בריידי עבור 15 מיליון אירו.

 

הושאל לקריסטל פאלאס. ממאדו סאקו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הושאל לקריסטל פאלאס. ממאדו סאקו(צילום: רויטרס)

 

קריסטל פאלאס רכשה מאולימפיאקוס את לוקה מיליבוייביץ' ב-17 מיליון אירו וצירפה בהשאלה עד לסיום העונה את מגן ליברפול ממאדו סאקו ב-2 מיליון ליש"ט. מנולו גביאדיני עבר מנאפולי לסאות'המפטון.


פורסם לראשונה 31/01/2017 17:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים