שתף קטע נבחר

לאציו הדיחה את אינטר מהגביע

הקבוצה של סימונה אינזאגי גברה על הנראזורי 1:2 ועלתה על חשבונם לחצי גמר הגביע האיטלקי. אינטר נעצרה אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בגביע הצרפתי: מארסיי הדיחה את ליון והעפילה לשמינית הגמר אחרי 1:2 בהארכה

מאז 2 בדצמבר אינטר רק ניצחה - עד הערב (ג'). לאציו גברה על הנראזורי 1:2 והדיחה אותם מהגביע האיטלקי ברבע הגמר, כשהיא קוטעת לחבורה של סטפאנו פיולי רצף ארוך של תשעה ניצחונות בכל המסגרות. הביאנקוצ'לסטי עלו ליתרון בדקה ה-20 משער של פליפה אנדרסון, לפני שהשופט הרחיק את מירנדה ולוקאס ביגליה הכפיל בדקה ה-56 מהנקודה הלבנה.

 

סבסטיאן ראדו איזן את הקבוצות מבחינה מספרית כשהורחק בעקבות כרטיס צהוב שני בדקה ה-76, ומרסלו ברוזוביץ' כבש שער מצמק לזכות אינטר בדקה ה-84. לאציו תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק מחר בין רומא לצ'זנה. בחצי הגמר המקביל תפגוש יובנטוס את נאפולי.

 

ביגליה ולאציו עצרו את הרצף של אינטר (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
ביגליה ולאציו עצרו את הרצף של אינטר(צילום: Getty Images)

פיולי. חלום הגביע התפוגג (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פיולי. חלום הגביע התפוגג(צילום: EPA)

 

גביע צרפתי: מארסיי גברה על ליון

מארסיי הדיחה את ליון מהגביע הצרפתי ועלתה לשמינית הגמר עם ניצחון 1:2 בתום הארכה. רוד פאני הבקיע בנגיחה בדקה ה-24 אחרי מצב נייח, אבל ליון חזרה למשחק בדקה ה-64 עם שער של קורנטין טוליסו. את שער הניצחון של מארסיי הבקיע הבלם הברזילאי דוריה בדקה ה-109, כשדחק את הכדור לרשת אחרי מסירה של רמי קאבלה.

 

מוקדם יותר, ליל (ללא וינסנט אניימה) גברה על נאנט 0:1 ועלתה לשלב הבא. סבסטיאן קורשייה כבש בפנדל בדקה ה-81. בורדו עלתה גם היא לשמינית הגמר אחרי 1:2 דרמטי על דיז'ון, הודות לשער ניצחון של גאטן לבורד בתוספת הזמן. מוקדם יותר מלקולם העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-53, אך דיז'ון השיגה את השוויון מרגלי לואי דיוני בדקה ה-83.

 

קבוצה אחרת מהליגה הראשונה, לוריין, ניצחה 2:3 בחוץ את שאטורו בהארכה. קאפו כבש צמד, כולל שער ניצחון במחצית השנייה של ההארכה בפנדל. ברז'רק פריגורד מהליגה הרביעית הפתיעה את לאנס מהליגה השנייה 0:2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
פליפה אנדרסון
צילום: Getty Images
מומלצים