שתף קטע נבחר

שערוריית סמים חדשה בפרמייר ליג

בממלכה דווח כי החלוץ סאידו ברהינו (23) הושעה לאחר שנתפס בבדיקת סמים, אך העניין הושתק ו-ווסט ברומיץ' הודיעה שהוא פצוע. לאחרונה עבר לסטוק תמורת 12 מיליון ליש"ט

האם ההתאחדות האנגלית מחפה על שחקן שהשתמש בסמים? כלי התקשורת בממלכה חשפו כי החלוץ סאידו ברהינו (23), שעבר לאחרונה מווסט ברומיץ' לסטוק תמורת 12 מיליון ליש"ט, ריצה עונש הרחקה של שלושה חודשים לאחר שנתפס בבדיקת סמים, אך הדבר הושתק.

 

משחקו האחרון של ברהינו היה בספטמבר האחרון, כשבווסט ברומיץ' טענו בכל התקופה שהוא פצוע. מנג'ר הקבוצה, טוני פוליס, אמר לתקשורת שהשחקן: "מתמודד עם בעיות במשקל", ו"עובר טיפולים מיוחדים בצרפת", אך כעת מתברר שזה לא ממש נכון.

 

סאידו ברהינו במדי סטוק (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
סאידו ברהינו במדי סטוק(צילום: גטי אימגס)

 

על פי הדיווחים, החלוץ עבר בספטמבר בדיקת סמים ונכשל בה, אולם משום מה העניין הזה הוסתר. לאחר החשיפה בתקשורת, הודה הבוקר (ו') מנג'ר סטוק, מארק יוז, כי השחקן "הושעה לשמונה שבועות עקב בעיות משמעת", וגם מאמנו לשעבר, טוני פוליס, אמר דברים דומים כשנשאל על כך.

 

בהרינו, 23, נחשב לכישרון עולה בממלכה. הוא גדל בווסט ברומיץ' ועונתו הטובה ביותר הייתה ב-14/15 בה כבש 20 שערים וחוזר ע"י טוטנהאם. אולם קבוצתו דרשה סכום מופרז והעסקה נפלה. בעונה שעברה הסתפק בתשעה כיבושים. העונה, כאמור, לא הרבה לשחק ונמכר לסטוק תמורת 12 מיליון ליש"ט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
סאידו ברהינו
צילום: גטי אימגס
מומלצים