שתף קטע נבחר

מסתבך: מראדונה תושאל על ידי משטרת מדריד

השוטרים הגיעו לבית המלון בו שוהה הארגנטינאי בן ה-56, לאחר שאישה, ככל הנראה חברתו, התלוננה בפני מנהל בית המלון כי תקף אותה. בסופו של דבר לא הוגשה תלונה נגדו במשטרה. מראדונה נמצא במדריד לקראת משחק שמינית גמר ליגת האלופות מול נאפולי

דייגו מראדונה הוא לא רק אחד הכדורגלנים הכי גדולים בהיסטוריה (הכי גדול?), אלא גם אחד השערורייתיים שבהם (הכי שערורייתי?). מכדורגל הוא מזמן פרש, משערוריות לא.

 

התקשורת הספרדית דיווחה הבוקר (ד') כי משטרת מדריד הגיעה לחדר בית המלון בו שוהה הארגנטינאי בן ה-56, ערכה בו בדיקה מקיפה ותשאלה אותו. המשטרה הגיעה בעקבות קריאה של מנהל בית המלון, לאחר שאישה, על פי הדיווח חברתו, התלוננה כי הוא תקף אותה.

 

בואו רק נגיד שהיו לו ימים יפים יותר. מראדונה (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
בואו רק נגיד שהיו לו ימים יפים יותר. מראדונה(צילום: גטי אימגס)

 

צריך לומר כי בסופו של דבר האישה החליטה שלא להגיש תלונה, ומראדונה לא נאלץ להתלוות עם השוטרים לתחנה. הידיעה הזו מתלווה לידיעה כי עם נחיתתו במדריד אתמול, הוא תקף עיתונאי.

 

מראדונה נמצא בימים אלה במדריד לקראת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לבין נאפולי, קבוצתו לשעבר עימה רשם את שנותיו הגדולות ביותר כשחקן. למעשה, מראדונה אף ערך שיחת עידוד לשחקנים לפני המשחק וצפוי להגיע הערב לברבנאו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים