שתף קטע נבחר

גארת' בייל יחזור לשחק נגד אספניול

הכוכב הוולשי של ריאל מדריד שב לאימונים וזינדין זידאן הודיע: "הוא ייכלל בסגל, אני שמח שהוא עומד שוב לרשותי והמטרה היא שיקבל דקות". על התבוסה של ברצלונה: "פ.ס.ז' היא אחת המועמדות לזכות בליגת האלופות, אם בארסה תעוף זה לא ישפיע על הליגה"

אוהדי ריאל מדריד יכולים להרשות לעצמם לשמוח. לא רק שהקבוצה מוליכה את טבלת הליגה הספרדית וניצחה את נאפולי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, אלא בעיקר העובדה שגארת' בייל ישוב לשחק מחר (שבת) מול אספניול אחרי היעדרות ארוכה.

 

בייל חזר להתאמן עם הקבוצה והמאמן זינדין זידאן אמר היום במסיבת עיתונאים: "גארת' שחקן חשוב, הוא ייכלל בסגל והמטרה היא שישולב למספר דקות. הוא ממשיך עדיין לסבול מכאבים, אבל כולם יהיו מוכנים. כולנו מודעים ליכולת ולמהירות של בייל ולנזק שהוא מסוגל להסב ליריבה. אני מאוד מרוצה שהוא עומד לרשותי שוב והמוטיבציה שלו גבוהה".

 

זידאן נשאל על כך שרונאלדו לא כבש מול נאפולי והשיב: "אף אחד לא יכול לקחת מרונאלדו את מה שיש לו. הוא עושה את זה בצורה יוצאת מהכלל. הוא תורם לא רק בהבקעת שערים, אלא גם בשיתוף הפעולה עם החברים שלו לקבוצה".

 

הצרפתי נשאל על התבוסה של ברצלונה לפריז סן ז'רמן והשיב: "אם היא תודח מליגת האלופות זה לא ישפיע בשום דבר על הליגה. אותנו מעניין רק מה אנחנו עושים. בארסה ספגה תבוסה קשה, אבל יש עדיין גומלין והיא עוד יכולה לעשות דברים במפעל הזה. פ.ס.ז' היא קבוצה גדולה עם המון פוטנציאל והיא אחת המועמדות לזכות העונה בליגת האלופות. התוצאה שהיא השיגה מול ברצלונה מרשימה, אבל יש עדיין דרך ארוכה".

 

אמור לקבל דקות. בייל עם בנזמה ורונאלדו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אמור לקבל דקות. בייל עם בנזמה ורונאלדו(צילום: EPA)

 

סרחיו ראמוס שנפצע במשחק נגד נאפולי לא ישחק מחר, אבל זידאן אמר שלא מדובר בפציעה חמורה: "הוא רק קיבל מכה ויחזור להתאמן איתנו ביום שני. אלברו מוראטה יפתח בהרכב ואני לא רוצה שהוא יעזוב אותנו בסיום העונה. נכון שהוא שיחק העונה פחות מקארים בנזמה, אבל הוא קיבל דקות ומחר לא יהיה המשחק האחרון שהוא יפתח בהרכב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים