שתף קטע נבחר

"רוני יעבור לליגה הסינית בשבוע הבא"

הממלכה כמרקחה: כלי התקשורת בבריטניה מדווחים כי מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים ינחת עד יום שלישי באחת הקבוצות הגדולות בסין. ירוויח מיליון ליש"ט לשבוע ויהפוך לשחקן עם השכר הגבוה בעולם. ב"סקיי" דווח שרוני דווקא צפוי להישאר

אגדה, ולא רק במנצ'סטר יונייטד. רוני (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אגדה, ולא רק במנצ'סטר יונייטד. רוני(צילום: AFP)

 

עם כל הכבוד ל-3:5 המטורף של מנצ'סטר סיטי על מונאקו, הכותרות הראשיות של הצהובונים בממלכה הבוקר (ד') עסקו רק בדבר אחד: העזיבה הצפויה של וויין רוני לליגה הסינית. על פי הדיווחים בכלי תקשורת רבים כולל ה"סאן" ו"דיילי מייל", חלוץ מנצ'סטר יונייטד יעזוב כבר בשבוע הבא את אולד טראפורד ויעבור לאחת הקבוצות הגדולות בסין.

 

לעומת זאת, רשת "סקיי" דיווחה שרוני דווקא צפוי להישאר במנצ'סטר יונייטד ולא לעבור לסין, למרות הצעות מקבוצות שונות כמו גוואנגז'ו אברגרנדה ובייג'ינג גוואן לשכר של 750,00 ליש"ט בשבוע.

 

 

רוני (31), שפצוע בתקופה האחרונה וייעדר כנראה גם בשבועיים הקרובים, לא טס עם יונייטד למשחק החוץ בצרפת מול סנט אטיין ומאמנו, ז'וזה מוריניו, הצהיר אתמול במסיבת העיתונאים: "אני עדיין לא יודע מה מצבו". כשנשאל האם השחקן ילבש את המדים האדומים גם בשבוע הבא, אז מסתיים מועד ההעברות בסין, ענה 'המיוחד': "אני לא יכול להבטיח שאני אהיה כאן בשבוע הבא, אז איך אתם רוצים שאגיד דבר כזה על שחקן שלי?".

 

שבר את שיאו האגדי של בובי צ'רלטון. רוני (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
שבר את שיאו האגדי של בובי צ'רלטון. רוני(צילום: gettyimages)
 

 

רוני עם האיש שהביא אותו לאולד טראפורד, אלכס פרגוסון (צילום: Gettyimages Imagebank) (צילום: Gettyimages Imagebank)
רוני עם האיש שהביא אותו לאולד טראפורד, אלכס פרגוסון(צילום: Gettyimages Imagebank)

 

הכותרת הראשית של "המירור" (צילום מסך) (צילום מסך)
הכותרת הראשית של "המירור"(צילום מסך)

 

מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים (250) יחמיץ את גמר גביע הליגה ביום ראשון מול סאות'המפטון, אך בתקשורת הבריטית בטוחים כי עם הקבוצה תזכה - הקפטן הפצוע שלה יהיה זה שיניף את התואר ויעבור מיד לאחר מכן לסין.

 

"המירור" מפרסם כי יונייטד תקבל עבור רוני מאחת הקבוצות הגדולות בסין (ששמה לא פורסם) כ-30 מיליון ליש"ט. "הסאן" מדווח כי רוני יזכה למשכורת שבועית בלתי נתפסת של מיליון ליש"ט ובכך ישבור את שיאו של קרלוס טבס (615 אלף) ויהפוך לשחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם. החלוץ האנגלי עשוי להרוויח, בחישוב מהיר, 52 מיליון פאונד לעונה, יותר מלאו מסי, לואיס סוארס וניימאר. ביחד.

 

שחקן נוסף שנמצא בדרך לסין הוא סמואל אטו. כוכב העבר של ברצלונה מחזיק בהצעה מדליאן מהליגה השנייה בסין והוא יעזוב את אנטליספור בקרוב מאוד. בטורקיה כבש מאז 2015 לא פחות מ-29 שערים ב-50 הופעות, אך הסתכסך לאחרונה עם ראשי המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים