שתף קטע נבחר

ראקיטיץ': "הלוואי שנחולל נס מול פ.ס.ז'"

אחרי ה-0:5 על סלטה ויגו, ברצלונה מאמינה שתוכל למחוק את ה-4:0 מול אלופת צרפת בגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. לואיס אנריקה: "ננסה לעשות משהו נהדר". מסי הסביר מדוע חגג בתנועה של שיחת טלפון

 

ברצלונה חזרה לראש טבלת הליגה הספרדית וחולמת על נס מול פריז סן ז'רמן. אלופת ספרד הביסה אמש (שבת) 0:5 את סלטה ויגו, חלפה על פני ריאל מדריד וכעת מכוונת למטרה הגדולה - משחק הגומלין מול פ.ס.ז' ביום רביעי הקרוב בגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

 

כזכור, בארסה הובסה 4:0 במשחק הראשון בפריז. איבן ראקיטיץ', שכבש אמש את אחד השערים, אמר: "מצאנו פתרונות נגד קבוצה שתמיד עושה לנו חיים קשים. ניתן את הכל ביום רביעי והלוואי שנוכל לעשות מהפך ולחולל נס".  

  

ליונל מסי. תנועת הטלפון הייתה מכוונת לאחיין שלו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ליונל מסי. תנועת הטלפון הייתה מכוונת לאחיין שלו(צילום: AFP)

 

לואיס אנריקה, שהודיע ביום רביעי האחרון על עזיבה בסיום העונה, אמר: "הצגנו משחק מושלם וראיתי שהשחקנים נהנו. הם לחצו כל הזמן ולא נתנו לשחקני סלטה חופש אפילו

רגע אחד. נילחם מול פריז סן ז'רמן על העלייה לשלב הבא. זה נראה אבוד, אבל ננסה לעשות משהו נהדר".

 

"חבל ששיחקנו בחוץ את המשחק הגרוע ביותר שלנו בשלוש השנים האחרונות, ואני ניתחתי את המשחק הזה יותר מכל משחק אחר. זה קרה בגלל מכלול של סיבות, חלק מהן נסיבות ספורטיביות ואחרות בגלל אנשים שאני לא יכול לדבר עליהם. כעת הביטחון הוא המפתח". על התמיכה שקיבל מהקהל אמר המאמן: "אני מודה לאוהדים, תמיד הם תומכים בי".

 

ליונל מסי, שכיכב כרגיל עם צמד ושני בישולים, חגג את אחד השערים בתנועה של שיחת טלפון. לאחר המשחק הוא הסביר שהדבר היה מכווון לאחיין שלו, שניסה להתקשר אליו מספר פעמים מבלי שזכה ממנו למענה. בעיתון מארקה סיפקו כותרת בנושא לקראת פ.ס.ז': "מסי צילצל למהפך".

 

גם ריאל מדריד מרוצה אחרי הניצחון 1:4 על אייבאר. המאמן זינדין זידאן: "קארים בנזמה הציג משחק גדול ואני מרוצה. התחלנו טוב מאוד וכבשנו שלושה שערים בחצי שעה. המאבק ארוך ואני שמח שהשחקנים ידעו להגיב אחרי המשחקים הקודמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים