שתף קטע נבחר

איטליה: רק 1:1 ליובנטוס באודינזה

האלופה איבדה נקודות מול קבוצת התחתית, אך מוליכה ב-8 הפרש בפסגה על פני רומא. 1:5 מרשים לאינטר בקליארי, 0:0 לפיורנטינה באטלאנטה

איבוד נקודות של יובנטוס הוא דבר לא שגרתי בסרייה A. הערב (א') זה התרחש, ודווקא במשחק חוץ מול קבוצת התחתית של אודינזה. הגברת הזקנה נפרדה ב-1:1, אך עדיין מוליכה ב-8 הפרש על פני רומא השנייה.

 

 

דובאן ספאטה כבש ראשון לאודינזה (37), דווקא לאונרדו בונוצ'י הבלם איזן במחצית השנייה (60). אינטר חזרה למקום החמישי עם 1:5 קליל בקליארי. איבן פרשיץ' כיכב עם צמד (34 ו-47), אבר בנגה (39), מאורו איקארדי (67, בפנדל) ורוברטו גלגיארדיני (89) הוסיפו. מרקו בוריילו צימק (42).

 

ספאטה חוגג את היתרון המוקדם של אודינזה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ספאטה חוגג את היתרון המוקדם של אודינזה(צילום: רויטרס)

 

כיכב בניצחון אינטר. פרשיץ' (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
כיכב בניצחון אינטר. פרשיץ'(צילום: gettyimages)

 

אנדראה בלוטי, מי אם לא הוא, הוליך את טורינו ל-1:2 ביתי על פאלרמו. אנדראה ריספולי כבש ראשון לאורחת (30), בלוטי הפך עם שלושער (74, 76 ו-81). נורברט באלוג מפאלרמו הורחק (78). לאציו טיפסה למקום הרביעי אחרי הניצחון השלישי שלה ברצף, 0:2 בבולוניה. צ'ירו אימובילה המשיך ביכולת הנהדרת עם צמד שערים (9, 74). 

 

שני משחקים הסתיימו בתיקו מאופס. פאולו סוזה ופיורנטינה לא ניצחו באטלאנטה, גם קרוטונה וסאסואלו נפרדו ב-0:0. גנואה ניצחה 0:2 באמפולי משערים מאוחרים של אוליבייה נצ'אם (89) ואוסקר היליימרק (90).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
גונסאלו היגוואין
צילום: רויטרס
מומלצים