שתף קטע נבחר

איברהימוביץ' הורשע, צפוי להיעדר מול צ'לסי

חלוץ מנצ'סטר יונייטד נמצא אשם בבית הדין של ההתאחדות האנגלית לאחר שצולם מכה במרפקו את טיירון מינגס מבורנמות' וצפוי לספוג השעייה משלושה משחקים, ביניהם המפגש מול הבלוז ברבע גמר הגביע

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל באנגליה הרשיע היום (ב') את זלאטן איברהימוביץ' בעבירה של התנהגות אלימה, בעקבות המקרה בו צולם חלוץ מנצ'סטר יונייטד מכה במרפקו את טיירון מינגס מבורנמות' בתיקו 1:1 בין שתי הקבוצות בשבת.

 

כעת יש לאיברהימוביץ' את האפשרות להשיב לבית הדין על ההחלטה עד מחר ב-20:00 (שעון ישראל) ולאחר מכן יוחלט סופית על גזר דינו אם יימצא אשם. הוא צפוי לספוג עונש השעייה משלושה משחקים, מה שיגרום לו להחמיץ את רבע גמר הגביע האנגלי מול צ'לסי, ואת משחקי הליגה נגד מידלסברו ו-ווסט ברומיץ'. יחד עם זאת, הוא יעמוד לרשותו של ז'וזה מוריניו במשחקי הליגה האירופית.

 

איברהימוביץ' ומינגס בתקרית. יכול להשיב להתאחדות עד מחר בערב (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
איברהימוביץ' ומינגס בתקרית. יכול להשיב להתאחדות עד מחר בערב(צילום: רויטרס)

 

גם מינגס (23) הורשע בהתנהגות אלימה בשל מעורבותו בתקרית. הוא צולם דורך על ראשו של החלוץ השוודי במה שהלהיט את האווירה במקום וייתכן כי יספוג עונש השעייה של יותר משלושה משחקים כפי שכתוב בתקנון.  

 

בהודעה מטעם ההתאחדות האנגלית נמסר: "שני השחקנים היו מעורבים בשני אירועים שונים בדקה ה-44, בהם לא הבחין שופט המשחק. ההתאחדות טענה בדיון שהעונש הסטנדרטי במקרה של מגן בורנמות' אינו מספיק. במקרה של עבירה ללא כדור ששופט המשחק לא מבחין בה, יש לדון בה בפאנל בהשתתפות שלושה שופטי עבר, אשר יצפו בווידאו. ההחלטה חייבת להתקבל פה אחד". מינגס צפוי להיעדר בכל מקרה מהמשחקים של בורנמות' בפרמייר ליג נגד ווסטהאם, סוונזי וסאות'המפטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: AFP
מומלצים