שתף קטע נבחר

סופית: איברהימוביץ' הושעה משלושה משחקים

חלוץ מנצ'סטר יונייטד יחמיץ את רבע גמר הגביע האנגלי מול צ'לסי בעקבות העונש שספג על המרפק שהכניס לטיירון מינגס מבורנמות'. לסטר: שייקספיר קיבל הצעה לשמש כמנג'ר עד לסיום העונה

זלאטן איברהימוביץ' הושעה היום (ג') משלושה משחקים בעקבות המרפק שהכניס לטיירון מינגס מבורנמות' בתיקו 1:1 בין שתי הקבוצות בשבת. בית הדין של ההתאחדות האנגלית הרשיע אתמול את חלוץ מנצ'סטר יונייטד בהתנהגות אלימה והיום הוחלט שגזר דינו יהיה כפי שכתוב בתקנון בנוגע לעונשים בגין עבירות מסוג זה.

 

איברהימוביץ' יחמיץ את רבע גמר הגביע האנגלי מול צ'לסי, ואת משחקי הליגה נגד מידלסברו ו-ווסט ברומיץ'. יחד עם זאת, הוא יעמוד לרשותו של ז'וזה מוריניו במשחקי הליגה האירופית. גם מינגס הורשע בהתנהגות אלימה מכיוון שדרך על ראשו של החלוץ השוודי במעשה שחימם את האווירה, אבל בורנמות' הודיעה כי תערער על ההחלטה.

 

זלאטן איברהימוביץ' וטיירון מינגס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
זלאטן איברהימוביץ' וטיירון מינגס(צילום: AFP)

 

לסטר: שייקספיר צפוי לשמש כמנג'ר עד לסיום העונה

המאמן הזמני של לסטר, קרייג שייקספיר (53), שירש את התפקיד לאחר פיטורי קלאודיו ראניירי, קיבל הצעה להמשיך בתפקיד עד לסיום העונה. שייקספיר שימש כעוזרו של ראניירי והשועלים ניצחו בשני המשחקים מאז שהאיטלקי נשלח הביתה. אחד המועמדים לתפקיד בעונה הבאה הוא מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר, רוי הודג'סון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
זלאטן איברהימוביץ' וטיירון מינגס
צילום: רויטרס
מומלצים