שתף קטע נבחר

ספרד: סביליה נעצרה, אתלטיקו ניצחה

הקבוצה של חורחה סמפאולי לא הצליחה לנצח את לגאנס (1:1) ותקווה שריאל וברצלונה לא ייברחו לה. שער מאוחר של גריזמן (84) העניק לקבוצה של סימאונה 0:1 על גרנדה. ולנסיה - חיחון 1:1. אלאבס - מלאגה 1:2

אתלטיקו מדריד עם הראשון בגומלין מול לברקוזן בליגת האלופות (רביעי) , אבל גם בליגה יש לה מטרה: לסיים בין ארבע הראשונות. הקבוצה של דייגו סימואנה המשיכה לגמגם בליגה וניצחה רק 0:1 את גרנדה מהתחתית.

 

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

אתלטיקו פשוט לא מצאה את הרשת, עד שהגיע אנטואן גריזמן. קוקה הגביה כדור לתוך הרחבה, החלוץ הצרפתי כבש בנגיחה (84), והעניק לקבוצתו שלוש נקודות. סביליה קיוותה להיצמד לברצלונה וריאל מדריד בפסגה, אבל סיימה רק ב-1:1 מאכזב עם העולה החדשה, לגאנס. כבר בדקה השלישית, גבריאל הפתיע את האוהדים ברמון סאנצ'ס פיחואן עם שער מוקדם, אבל סטבן יובטיץ' הצליח להשוות עוד לפני ההפסקה וקבע את תוצאת הסיום.

 

 

 

סביליה פיספסה הזדמנות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סביליה פיספסה הזדמנות(צילום: AFP)

 

מוקדם יותר היום, ולנסיה סיימה רק ב-1:1 עם ספורטינג חיחון החלשה. המחצית הראשונה הייתה חלשה ולא ראינו יותר מדי מצבים. החצי השני היה סיפור שונה לחלוטין. חוסה גאיה ספק הוכשל ברחבה וזכה לשריקה, דני פארחו החטיא את הפנדל.

 

איך אומרת הקלישאה, מי שלא כובש סופג? זה בדיוק מה שקרה לוולנסיה. חיחון יצאה למתפרצת איתה הגנת המארחת לא הצליחה להתמודד וגם לאחר שכל השחקנים הסתדרו, דויה צ'ופ (60) נותר לבדו ובעט פנימה מקרוב.

 

דויה צ'ופ מתגבר על דייגו אלבס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דויה צ'ופ מתגבר על דייגו אלבס(צילום: EPA)

 

העטלפים השוו חמש דקות לסיום. חוסה קאנסלו הגביה לרחבה ומוניר אל חדאדי התרומם גבוה ונגח פנימה. במחזור הבא, תהיה לוורו והשחקנים שלו משוכה גבוהה הרבה יותר בדמות ברצלונה בקאמפ נואו, אבל אם משחקים כאלו הם לא מנצחים, מה יהיה מול בארסה?

 

אלאבס ניצחה את מלאגה 1:2 בחוץ. זוהיר פדאל כבש לאורחת (39), והורחק (72), חואן קרלוס השווה (71). אדגר מנדס כבש שער ניצחון דרמטי (91).

 


פורסם לראשונה 11/03/2017 16:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אנטואן גריזמן
צילום: רויטרס
מומלצים