שתף קטע נבחר

טוטנהאם עלתה לחצי הגמר, הארי קיין נפצע

התרנגולים הביסו 0:6 ברבע גמר הגביע האנגלי את מילוול מהליגה השלישית והצטרפו לארסנל ולסיטי בשלב הבא. סונג יונג-מין כבש שלושער, הסינדרלה האחרונה הודחה. הכובש המצטיין של טוטנהאם נפגע והוחלף בדקה העשירית. ליגה: ליברפול ניצחה 1:2 את ברנלי והתקרבה אל סיטי

טוטנהאם עלתה לחצי גמר הגביע האנגלי לאחר שהביסה את מילוול 0:6 בווייט הארט ליין. סון יונג-מין כבש שלושער לזכות המנצחת בניצחון הקליל, אך למאוריסיו פוצ'טינו יש גם סיבה לדאגה: הארי קיין, הכובש המצטיין של טוטנהאם שמוביל גם את טבלת מלך השערים של הפרמייר-ליג העונה (19 שערי ליגה), נפצע בקרסול והוחלף כבר בדקה העשירית.

 

כריסטיאן אריקסן, שנכנס במקומו של קיין, כבש את השער הראשון בדקה ה-31 ובהמשך הוסיף עוד שני בישולים. כעבור עשר דקות כבש סון יונג-מין את הראשון שלו, ובדקה ה-54 הדרום-קוריאני קבע 0:3 מבישול נפלא של קירן טריפייר. דלה עלי הצטרף לרשימת הכובשים בדקה ה-72, ובדקה ה-79 סון בישל לווינסנט יאנסן, שכבש את שער השדה הראשון שלו העונה (עד כה כבש רק פנדלים). בדקה השנייה של תוספת הזמן סון יונג-מין נעץ את המסמר האחרון.

 

קל מדי. סון יונג-מין והחברים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קל מדי. סון יונג-מין והחברים(צילום: רויטרס)

הארי קיין, רגע לפני הפציעה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הארי קיין, רגע לפני הפציעה(צילום: AFP)

 

אחרי שהפתיעה את אלופת אנגליה לסטר סיטי בשמינית הגמר, היריבה מהליגה השלישית נראתה הפעם כמי שהמעמד גדול עליה.

טוטנהאם הצטרפה למנצ'סטר סיטי (0:2 על מידלסבורו) ולארסנל (0:5 על לינקולן) שכבר הבטיחו את מקומן בין ארבע הגדולות. מחר (ב') תושלם תמונת העולות במשחק המעניין ביותר ברבע הגמר - בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד.

 

ליברפול ניצחה והתקרבה אל סיטי בצמרת 

במחזור ה-28 בליגה האנגלית ניצחה הערב (א') ליברפול באנפילד את ברנלי. בכך, נותרו האדומים במקום הרביעי אך התקרבו אל מנצ'סטר סיטי בצמרת. השער הראשון נרשם דווקא מצידה של האורחת. בהתקפת רוחב מדויקת, שלח אשלי ברנס את הכדור לרשת כבר בדקה השביעית.

 

שניות לפני סיום המחצית הראשונה (1'+45'), דחק ג'ורג'יניו וינאלדום את הכדור פנימה והשווה את התוצאה. כעבור שעה, ליברפול הצליחה להפוך את התוצאה בבית, כשאמרה צ'אן (61) ירה את הכדור לחיבורים מ-25 מטרים וקבע 1:2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
דלה עלי וסון היונג-מין
צילום: EPA
מומלצים