שתף קטע נבחר

קני סייף: "רוצה לשחק בנבחרת ארה"ב"

הקשר הישראלי של גנט הודה בראיון ל-ESPN שהוא מעדיף ללבוש את המדים הלאומיים של מולדתו. סייף היה אמור לקבל זימון מאלישע לוי לקראת המשחק נגד ספרד אבל נפצע בשרירי הבטן

קני סייף היה אמור לקבל זימון בכורה לנבחרת ישראל אבל פציעה בשרירי הבטן מנעה ממנו להצטרף לנסיעה של אלישע לוי ושחקניו לספרד, לקראת המפגש בחיחון ב-24 במארס במוקדמות גביע העולם. בראיון ל-ESPN, סייף לא נשמע מאוכזב במיוחד מהפציעה ואומר: "אולי התזמון הוא לא דבר רע".

 

הסיבה לדברים של סייף היא העובדה שהוא עדיין יכול לבחור האם לשחק בנבחרת ישראל או בזו של ארצות הברית, שם נולד. הקשר של גנט נותר מחוץ לסגל של אלישע לוי ובכך עדיין לא התחייב למדים הכחולים לבנים.

 

סייף. מעדיף פסים וכוכבים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סייף. מעדיף פסים וכוכבים(צילום: רויטרס)
 

 

"אני מקווה לקבל זימון מנבחרת ארה"ב, אם להיות כנה", הודה סייף בראיון ל-ESPN. "לארה"ב יש נבחרת גדולה יותר וטובה יותר מלישראל. היא מעפילה באופן כמעט קבוע לגביע העולם וזה חלום של כל שחקן לשחק במונדיאל. לכן אני רוצה לשחק בנבחרת ארה"ב, אני בינתיים מחכה".

 

במקביל למשחק של ישראל בחיחון, ארה"ב תפגוש את הונדורס במוקדמות גביע העולם, וארבעה ימים לאחר מכן היא תתמודד מול פנמה. עוד לפני הפציעה, סייף לא היה אמור להיות בסגל של ברוס ארנה שמאמין בשחקנים האמריקנים המנוסים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים