שתף קטע נבחר

באיירן תפגוש את ריאל, ברצלונה את יובנטוס

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות סידרה קרבות ענק: הבלאנקוס ינסו לעבור את הגרמנים החזקים בדרך לחצי, בארסה מול הגברת הזקנה. משחקים נוספים: אתלטיקו מדריד - לסטר, דורטמונד - מונאקו. כל המפגשים ייערכו ב-11-12 וב-18-19 באפריל

באיירן מינכן מול ריאל מדריד, ברצלונה נגד יובנטוס . שני המשחקים הללו היו יכולים בקלות להתקיים בגמר ליגת האלופות. הגרלת רבע הגמר של המפעל שהתקיימה היום (ו') קבעה כי רק שתיים מתוכן יעלו לחצי, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות למאבקים המרתקים שנקבל.

 

מאחר שלא חלו הגבלות וקבוצות מאותה מדינה יכולות לפגוש אחת את השנייה, הסבירות לקרבות גדולים עלתה. ריאל, אלופת אירופה שמקווה להיות הראשונה בתולדות הצ'מפיונס ששומרת על התואר (וכזכור עלתה לאחר 2:6 על נאפולי בסיכום המפגשים), תנסה לעבור את הקבוצה של האקס קרלו אנצ'לוטי. 

 


רובן מול ראמוס. שוב נפגשים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רובן מול ראמוס. שוב נפגשים(צילום: AFP)

 

האיטלקי, שהוביל את ריאל לזכייה מדהימה בליגת האלופות ב-2014, ינסה להיות האיש שמדיח את כריסטיאנו רונאלדו כבר ברבע. באיירן כזכור דרסה בשמינית את ארסנל בתוצאה האסטרונומית 2:10 בסיכום שני המפגשים.

 

אחרי הקאמבק ההירואי של ברצלונה מול פ.ס.ז', (1:6), הקבוצה של לואיס אנריקה תפגוש את יובנטוס הנהדרת. הגברת הזקנה מוליכה את הליגה האיטלקית בבטחה, ותהווה משוכה גבוהה במיוחד עבור בארסה. יובה רוצה לחזור לשלבים האחרונים של המפעל, לאחר שהפסידה לברצלונה בגמר 2015 ומגיעה מעודדת מהעובדה שהיא היחידה שלא ספגה בשמינית.

 

אינייסטה מול יובנטוס בגמר ליגת האלופות ב-2015 (צילום: AP) (צילום: AP)
אינייסטה מול יובנטוס בגמר ליגת האלופות ב-2015(צילום: AP)

 

אתלטיקו מדריד, שעלתה עם 2:4 על באייר לברקוזן, זכתה להגרלה הנוחה ביותר על הנייר - צמד משחקים מול לסטר. הסינדרלה האנגלית, שהגיעה בפעם הראשונה לשלב כזה בליגת האלופות, נראית כמו הקבוצה החלשה מבין שמונה העולות לרבע וחולמת על הפתעה למרות העונה המאכזבת שעוברת עליה בפרמייר-ליג.

 

דורטמונד נראית דורסנית במיוחד וה-0:4 המרשים על בנפיקה בגומלין אמור לתת לה הרבה אנרגיות להמשך. היריבה שלה תהיה מונאקו, שהגיעה בעבר לגמר (2004) ומשחקת כדורגל נפלא בתקופה האחרונה - כזה שסידר לה את הכרטיס לשלב הבא על חשבון מנצ'סטר סיטי. כל המשחקים יתקיימו ב-11-12 באפריל וב-18-19 באפריל. 

 

כל המשחקים (11-12/18-19.4)

אתלטיקו מדריד - לסטר סיטי

דורטמונד - מונאקו

באיירן מינכן - ריאל מדריד

יובנטוס - ברצלונה


פורסם לראשונה 17/03/2017 12:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים