שתף קטע נבחר

דיווח: ברצלונה הגישה הצעה לאלגרי

על פי הדיווח באיטליה, הקבוצה שתפגוש את מאמן יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות הציעה לו חוזה לשלוש שנים עם שכר של שמונה מיליון אירו לעונה. כזכור, בחודש שעבר נקשר שמו לארסנל

מועמד נוסף לאימון ברצלונה? על פי דיווח בתקשורת האיטלקית ('פרימיום ספורט'), הקבוצה מקטלוניה הציעה למאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי חוזה לשלוש שנים, במסגרתו ירוויח 24 מיליון אירו.

 

אלגרי, שיפגוש עם יובנטוס את ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, מצטרף אל השמות שהוזכרו עד כה כמועמדים להחליף על הקווים בברצלונה את לואיס אנריקה, שכבר הודיע שיעזוב בסיום העונה. מאמן בילבאו, ארנסטו ואלוורדה, נחשב עדיין למועמד בולט, בעוד הסיכויים שחורחה סמפאולי מסביליה יתמנה לתפקיד פחתו משמעותית על פי אמצעי התקשורת בספרד.

 

מסימיליאנו אלגרי. יאמן את מסי? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מסימיליאנו אלגרי. יאמן את מסי?(צילום: רויטרס)

 

בחודש שעבר דיווחו כלי התקשורת באנגליה כי אלגרי סיפר למקורביו שבשנה הבאה יאמן את ארסנל. המאמן האיטלקי לא אישר את הדיווחים וגם לא הכחיש אותם. עם זאת, עדיין לא ברור אם ארסן ונגר אכן יעזוב את התותחנים בסיום העונה, חרף הלחץ הכבד מצד האוהדים.

 

התקופה של אלגרי בן ה-49 ביובה היא הצלחה מסחררת. אלגרי זכה עם יובנטוס פעמיים ברציפות בדאבל באיטליה, והעונה קבוצתו קרובה לאליפות נוספת. בעונתו הראשונה הוא גם העפיל עם הגברת הזקנה לגמר ליגת האלופות, שבו הפסידה הקבוצה לברצלונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
מסימיליאנו אלגרי
צילום: getty images
מומלצים