שתף קטע נבחר

כתובות נגד ישראל בחיחון: "פלסטין תנצח"

על קירות ברחובות העיר חיחון, בה תארח נבחרת ספרד את ישראל ביום ו', צוירו טנקים וחיילי צה"ל הורגים צעירים פלסטינים, לצד הכתובות "להחרים את ישראל"

מזה מספר חודשים ידוע שהעיר חיחון תהפוך לזירת התנצחות בין פרו פלסטינים לתומכי ישראל לקראת המשחק שיתקיים ביום שישי (22:45 שעון ישראל) בין נבחרת ספרד לנבחרת הישראלית במוקדמות מונדיאל 2018. היום (ד') ינחתו השחקנים של אלישע לוי בספרד והמפגינים נגד ישראל כבר מתכוננים.

 

על קירות ברחובות העיר חיחון, בה יתקיים המשחק, צויירו כתובות "להחרים את ישראל", ו"פלסטין תנצח, הכבוד של העם", לצד ציורים של טנקים וחיילי צה"ל נאבקים בצעירים פלסטינים הנהרגים בהפצצות. תנועת ה-BDS ואנשי מפלגות השמאל בספרד כבר הכריזו על הפגנה המתוכננת לפני המשחק סמוך לאצטדיון "אל מולינון".

 

הכתובות באצטדיון "אל מולינון" ()
הכתובות באצטדיון "אל מולינון"

 

בכוונת המפגינים להניף שלטים נגד מדינת ישראל, והם ינסו לעשות זאת גם בתוך האצטדיון תחת הסיסמה "מוציאים כרטיס אדום למדינת ישראל". בשל כך הגבירה משטרת ספרד את ההיערכות הביטחונית. חבר תנועת השמאל "פודמוס", מיגל אורבן: "אנחנו חושבים שיש להחרים את ישראל מהבחינה הכלכלית, התרבותית, האקדמית והספורטיבית, כל עוד ישראל תמשיך בכיבוש הצבאי והאפרטהייד בפלסטין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים