שתף קטע נבחר

בנזמה: "היחס של דשאן כלפיי לא הוגן"

חלוץ ריאל מדריד, שלא קיבל שנה וחצי זימון לנבחרת צרפת, התלונן על היחס של המאמן הלאומי אליו: "זה כואב, לא קיבלתי שום הסבר למה לא זומנתי"

קארים בנזמה לא מרוצה, בלשון המעטה. חלוץ ריאל מדריד, שלא זכה לזימון למדים הלאומיים כבר שנה וחצי, התייחס לעובדה שמאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, ממשיך להתעלם ממנו.

 

לטבלאות מוקדמות המונדיאל

 

"נכון לעכשיו עדיין לא סיימתי את הקריירה הבינלאומית שלי, אני לא רוצה לוותר", אמר בנזמה. "זה קשה לא לקבל זימון כשמשחקים במועדון גדול כמו ריאל מדריד. אני אוהב לשחק כדורגל, אוהב את המשחקים הגדולים. המשחקים בנבחרת הם ברמה הכי גבוהה שיש".

 

כבר שנה וחצי לא זומן לנבחרת. בנזמה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
כבר שנה וחצי לא זומן לנבחרת. בנזמה(צילום: gettyimages)

 

"כבר שנה וחצי לא שיחקתי במדי צרפת, זה כואב. אני חושב שזה לא הוגן כי לא קיבלתי שום הסבר למה לא זומנתי", אמר החלוץ, לו 81 הופעות בינלאומיות. "מה שאני רוצה זה לשבת לשיחה עם המאמן (דשאן), ושהוא יגיד לי האם זה בגלל החקירה שאני עובר או בגלל סיבה אחרת".

 

בנזמה טוען שבפעם האחרונה שדיבר עם דשאן הייתה לקראת סיום העונה שעברה. "הוא אמר לי שהוא לא מזמן אותי, בתקופה ההיא לא הייתי צריך הסבר נוסף. עכשיו, במבט לאחור, אני רוצה שהוא יסביר לי למה שום דבר לא השתנה – אני שואל את עצמי את זה כל יום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
בנזמה ודשאן
צילום: גטי אימגס
מומלצים