שתף קטע נבחר

יונייטד הציעה 110 מיליון אירו על אמבאפה

השדים האדומים היו מוכנים לשבור את שיא ההעברות פעם נוספת והציעו סכום עתק עבור "תיירי הנרי החדש", אבל מונאקו מאמינה שהוא שווה הרבה יותר ודרשה 150 מיליון. גם ריאל מדריד מעוניינת בו

מנצ'סטר יונייטד הציעה 110 מיליון אירו על קיליאן אמבאפה - ונדחתה. על פי דיווח ב"אס" הספרדי, השדים האדומים רצו להפוך את החלוץ הצעיר של מונאקו לשחקן היקר ביותר אי פעם, אבל מוליכת הליגה הצרפתית סירבה להצעה המפתה.

 

תיירי הנרי הבא: הכירו את קיליאן אמבאפה

 

על פי התקשורת הספרדית, הסיבה לדחיית ההצעה היא ההעפלה של מונאקו לרבע גמר ליגת האלופות על חשבונה של מנצ'סטר סיטי. הצרפתים לא ממהרים למכור את החלוץ בן ה-18, משום שהם מאמינים שערכו עוד יעלה.

 

רוצים אותו? תשלמו (צילום: getty images) (צילום: getty images)
רוצים אותו? תשלמו(צילום: getty images)

 

אמבאפה מושך עניין מאריות היבשת, כשעל פי דיווחים נוספים גם ריאל מדריד דולקת אחריו ומוכנה לשלם עליו 120 מיליון אירו. מונאקו, לעומת זאת, מאמינה שהיא תמכור אותו ב-150 מיליון אירו. כזכור, בקיץ האחרון רכשה מנצ'סטר יונייטד את פול פוגבה מיובנטוס תמורת 105 מיליון והפכה אותו לשחקן היקר בהיסטוריה.

 

אמבאפה ערך אתמול את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת, שניצחה 1:3 את לוקסמבורג. הוא הבקיע 19 שערים ובישל 11 פעמים העונה בכל המסגרות. לפני כשנה ערכו עמד על 250,000 אירו, ובצרפת כבר הספיקו להדביק לו את הכינוי "תיירי הנרי הבא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים