שתף קטע נבחר

קריסטל פאלאס הדהימה את צ'לסי

פרמייר ליג, מחזור 30: רצף הניצחונות של הבלוז נקטע הערב (ש') בהפסד 2:1 ביתי. פברגאס (5) כבש את הראשון במהירות, אך זאהה (9) ובנטקה (11) הפכו את תוצאת המשחק. טוטנהאם ניצחה 0:2 את ברנלי החלשה, יונייטד התחלקה בנקודות עם ווסט ברומיץ' ב-0:0 מאכזב

הפתעה בסטמפורד ברידג'. צ'לסי אירחה הערב את קריסטל פאלאס בתקווה לרשום ניצחון רביעי ברציפות, אך לאורחת היו תוכניות אחרות. הבלוז הפסידו 2:1 והפער בפסגה הצטמצם לשבע נקודות בלבד מטוטנהאם, שניצחה הערב וממתינה במקום השני.  
 

 

אדן הזאר, שחזר מפציעה, בישל לססק פברגאס (5) בפתיחת המשחק. למרות היתרון המהיר, התשובה של האורחת הגיעה במהירות. ווילפריד זאהה (9), במבצע אישי, חדר דרך ארבע שחקני הגנה כחולים, הסתובב וקבע 1:1. הבלוז לא הספיקו להתאושש והאורחת כבר ניצלה בשנית את הטעויות בהגנה, כאשר כריסטיאן בנטקה מצא את המסגרת וקבע 1:2 מדהים בסטמפורד ברידג'. בשל פציעות רבות בתוספת הזמן, שופט המשחק שרק לסיום רק בדקה ה-100.

 

הפתעה גדולה. שחקני פאלאס חוגגים (צילום: getty images) (צילום: getty images)
הפתעה גדולה. שחקני פאלאס חוגגים(צילום: getty images)
 


אכזבה לא שגרתית העונה בצ'לסי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אכזבה לא שגרתית העונה בצ'לסי(צילום: רויטרס)


מנצ'סטר יונייטד אירחה את ווסט ברומיץ', במטרה להתקרב אל המקום הרביעי ואל ליגת האלופות. למרות שליטה מוחלטת של השדים האדומים, לצד החמצות רבות וללא זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה, יונייטד לא הצליחה לכבוש מול יריבה חלשה והסתפקה ב-0:0, שמסכן את מקומה החמישי בטבלה.

 

טוטנהאם, לעומת זאת, לא התקשתה במשחק החוץ מול ברנלי. אחרי מחצית ראשונה חלשה, ההגנה של ברנלי החזירה כדור קרן הישר לרגליו של אריק דאייר (66), שקבע 0:1 בקלות. ברנלי התפרקה והמארחת הבטיחה את הניצחון בזכות שער מדויק של סון היונג מין (77), שקבע את תוצאת המשחק.

 

צ'לסי - קריסטל פאלאס 2:1

המארחת פתחה נהדר את המשחק עם חזרתו של אדן הזאר, שנעדר בשל פציעה. כבר בדקה החמישית בישל הבלגי על קו השער את הגול לססק פברגאס. צ'לסי החזיקה מעמד חמש דקות בלבד, אז הגיע ווילפריד זאהה, שניצל טעות הגנה איומה, חלף דרך ארבעה שחקנים כחולים וקבע 1:1. שתי דקות לאחר מכן, גם כריסטיאן בנטקה הצטרף לרשימת הכובשים והפך את התוצאה - 1:2 לאורחת.

 

חזר מפציעה ובישל, אך זה לא הספיק. אדן הזאר (צילום: getty images) (צילום: getty images)
חזר מפציעה ובישל, אך זה לא הספיק. אדן הזאר(צילום: getty images)

 

ווילפריד זאהה חוגג (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ווילפריד זאהה חוגג(צילום: getty images)

 

ברנלי - טוטנהאם 2:0

המחצית הראשונה ננעלה עם שלושה איומים למסגרת בלבד, ב-45 דקות ראשונות חלשות של שתי הקבוצות. ויקטור וואניאמה והארי ווינקס, שחקניה של האורחת, נפגעו והוחלפו בסיום המחצית. בדקה ה-66 זכתה האורחת לכדור קרן שחזר לרגליו של אריק דייר, שרשם 0:1 מקרוב. סון היונג מין (78) הכפיל את התוצאה בזכות בישול מדויק של דלה עלי.

 

יאן ורטונגן (ימין) מול אשלי ברנס  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יאן ורטונגן (ימין) מול אשלי ברנס (צילום: רויטרס)

  

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:0

ללא פוגבה ואיברהימוביץ', יונייטד שלטה בכדור לחלוטין אך לא מצאה את המסגרת במחצית ראשונה חלשה במיוחד. מוריניו ירד לחדר ההלבשה מספר שניות לפני השריקה. בפתיחת החלק השני יונייטד המשיכה ללחוץ את ההגנה האורחת, מרואן פלאיני רשם החמצה גדולה (55). גם הנריק מחיטריאן (66) פספס מול שער ריק.

 

החמצות רבות של האיש והתלתלים. פלאיני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
החמצות רבות של האיש והתלתלים. פלאיני(צילום: רויטרס)

 

משחקים נוספים: האל סיטי ניצחה 1:2 את ווסטהאם במהפך גדול בדקות הסיום. אנדי קארול (18) כבש במחצית הראשונה, אך אנדרו רוברטסון (53) צמצם מהצד השני. בדקה ה-85, כבש אנדראה ראנוצ'יה האיטלקי והעניק את הניצחון להאל. לסטר, אלופת אנגליה, ניצחה 0:2 את סטוק סיטי משערים של ווילפרד נ'דידי (25) וג'רמי וארדי (47). ווטפורד רשמה 0:1 ביתי על סנדרלנד, משער של מיגל בריטוס בדקה ה-59.

 

סאות'המפטון אירחה את בורונמות' ב-0:0 בין קבוצות מרכז טבלה. הארי ארטר (79) החמיץ פנדל לזכותה של בורונמות'. מחר (א') תנעל ארסנל את המחזור כשתארח את מנצ'סטר סיטי. סוונזי תפגוש את מידלסברו.


פורסם לראשונה 01/04/2017 16:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים