שתף קטע נבחר

באיירן הביסה את דורטמונד, צמד ללבנדובסקי

המשחק הגדול של הכדורגל הגרמני היה במעמד צד אחד, עם 1:4 ענק לבווארים. הפולני (10, 68 בפנדל), פרנק ריברי (4) ואריין רובן בעוד שער טיפוסי ומרשים (50), החזירו את היתרון בפסגה ל-10 נקודות. ניצחון קריטי להמבורג בתחתית

איזו הצגה. באיירן מינכן הביסה הערב (ש') 1:4 את בורוסיה דורטמונד, במשחק המרכזי של המחזור ה-28 בליגה הגרמנית בכדורגל.

 

 

זה היה משחק כדורגל טוב, איכותי וקצבי, אבל בעיקר במעמד צד אחד. כמו לא מעט מפגשים בשנים האחרונות. פרנק ריברי (4) פתח את מסכת השערים ויחד עם רוברט לבנדובסקי (10, 68 בפנדל אשר גם סחט) ואריין רובן (50) בעוד שער סטנדרטי של חיתוך משמאל למרכז ובעיטה ברגל שמאל, חתמו הופעת ענק נוספת של הבווארים. רפאל גררו (20) רק צימק.

 

הוא אוהב לראות את דורטמונד מולו. לבנדובסקי (צילום: AP) (צילום: AP)
הוא אוהב לראות את דורטמונד מולו. לבנדובסקי(צילום: AP)

 

הניצחון מחזיר את היתרון בפסגה של באיירן על ר.ב. לייפציג ל-10 נקודות, אבל בעיקר נותן לה המון ביטחון לקראת המפגש הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד ביום רביעי הקרוב.

 

שבוע לאחר הניצחון על באיירן מינכן, התארחה הופנהיים מהצמרת אצל המבורג מהתחתית ונחלה הפסד מפתיע. ארון האנט כבש את הראשון לזכות המארחים בדקה ה-25, אנדריי קראמריץ' השווה (35, פנדל), אבל אותו האנט קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75. אלה 3 נקודות קריטיות להמבורג שנלחמת כדי להתרחק מהתחתית.

 

קאליג'ורי וגרוצקה משאלקה חוגגים מול וולפסבורג (צילום: AP) (צילום: AP)
קאליג'ורי וגרוצקה משאלקה חוגגים מול וולפסבורג(צילום: AP)

 

קבוצה אחרת שמסתבכת בתחתית היא וולפסבורג, שנחלה תבוסה 4:1 בשאלקה. מריו גומז אמנם כבש פעם נוספת (81, פנדל) ורשם שער 7 ב-5 המשחקים האחרונים, אבל זה רק היה אקורד הסיום לשערים של גיידו בורגאסטילר (6, 77), לאון גורצקה (23) ודניאל קאליג'ורי (49).

 

עוד קבוצת תחתית שיוצאת מאוכזבת מהערב הזה זו מיינץ, שהפסידה בחוץ 1:0 בפרייבורג משער של נילס פיטרסן (70). למיינץ אותו מספר נקודות כמו אאוגסבורג שנמצאת מתחת לקו הצהוב, אשר מוביל למשחקי המבחן נגד הירידה.

 

ר.ב. לייפציג גברה 0:1 על באייר לברקוזן ובורוסיה מנשגלדבאך רשמה 2:3 מדהים על קלן בחוץ. יאניק ווסטגראד כבש ראשון לאורחים, כריסטיאן קלמנס השווה, איברהים טראואה העלה את גלדבאך ליתרון בדקה ה-55, אבל כאן זה לא נגמר. אנתוני מודסטה המצוין השווה (58) ולאס סטינדל (80) קבע את תוצאת המשחק.

פורסם לראשונה 08/04/2017 18:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים