שתף קטע נבחר

דיווח: "ניימאר לא ישחק בקלאסיקו"

על פי פרסום ב"מארקה", הברזילאי, שספג אדום בהפסד 2:0 למלאגה, יורחק משלושה משחקים ויחמיץ את המפגש הגדול (23 באפריל) מול ריאל מדריד

ברצלונה תתארח מחר (ג', 21:45) אצל יובנטוס במשחק הראשון ברבע גמר הצ'מפיונס. רק שבינתיים בתקשורת בספרד עסוקים עדיין בהפסד שלה 2:0 במלאגה ובהרחקה של ניימאר.

 

על פי דיווח ב"מארקה", ניימאר יחמיץ את הקלאסיקו מול ריאל מדריד (23 באפריל) בשל הכרטיס האדום שספג בשבת האחרונה. כזכור, הקטאלונים זעמו בעיקר על הצהוב הראשון שספג הברזילאי, שהגיע לאחר שהתכופף לקשור שרוכים והפריע למלאגה לבעוט כדור חופשי. לאחר שהורחק בדקה ה-66 מחא כפיים לשופט, מה שעלול, כאמור, לבסוף לעלות לו בהרחקה המדוברת לשלושה משחקים.

 

ונחזור לליגת האלופות. החבורה של לואיס אנריקה תהיה מחר סגל מלא, מלבד שניים מקשריה: ראפיניה הפצוע וסרחיו בוסקטס המורחק. מי שיחליפו אותם בסגל יהיו אלכס אלניה ואלכס קרבונל.

 

"נחפש לנצח מהשנייה הראשונה", סיפר אנריקה לקראת המשחק במסע"ת המסורתית. "יש לי זיכרונות טובים מהגמר ההוא ב-2015 בין בארסה ליובה (1:3), אבל למשחק של מחר אין שום קשר אליו. שתי הקבוצות מגיעות בכושר טוב ומקוות להעפיל לשלב הבא".

 

"התפתחנו מאז הגמר ההוא", הסביר מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי. "מבחינת המערכת והמודעות שלנו. ליובנטוס יש תכונות טובות מאוד. אנחנו חייבים להיות טובים ולהיכנס מהר לקצב. הקאמבק של ברצלונה מול פ.ס.ז' לימד אותנו שבכדורגל שום דבר הוא לא מובן מאליו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים