שתף קטע נבחר

זידאן: "ה-BBC נהנים ממשחקים כאלה"

מאמן ריאל מדריד מוכן למשחק מול באיירן מינכן באליאנץ ארנה (ד', 21:45), שיהיה הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות: "הרגעים האלה לא מפחידים את ה-BBC". אנצ'לוטי: "הייתי מעדיף שרונאלדו יהיה על הספסל, בנזמה ביציע ובייל בבית. לא יודע אם לבנדובסקי ישחק"

אלופת אירופה ריאל מדריד תמשיך מחר (ד', 21:45) במסע להגנה על התואר במשחק הראשון מול באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות. מאמן הקבוצה הגרמנית, קרלו אנצ'לוטי, יודע מה המפתחות של ריאל לקראת המשחק והוא אמר: "הייתי מעדיף שרונאלדו יהיה על הספסל, בנזמה ביציע ובייל בבית".

 

גם במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד זכו ה-BBC לעניין רב. המאמן זינדין זידאן אמר: "יש להם הרבה אופי. הרגעים האלה לא מפחידים אותם, להיפך. הם נהנים ממשחקים כאלה".

 

אנצ'לוטי. "מחר נדע אם לבנדובסקי ישחק" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אנצ'לוטי. "מחר נדע אם לבנדובסקי ישחק"(צילום: EPA)

 

"יהיה משחק מסובך אבל אנחנו בטוחים בעצמנו ונמצאים בכושר טוב", הוסיף אנצ'לוטי. לגבי היחסים עם זידאן שהיה עוזרו בעבר: "זיזו ואני חברים טובים מאוד. אני שמח מאוד שהוא הצליח כל כך בריאל מדריד וזכה איתה בליגת האלופות".

 

קשר באיירן מינכן, ארתורו וידאל, הודה שלריאל מדריד יש עדיפות קלה לקראת המשחק: "הם מחזיקי הגביע, אבל נעשה את הטוב ביותר שלנו. המשחק בבית חשוב וניצחון ייתן לנו יתרון לקראת הנסיעה למדריד".

 

הסוגיה שמעסיקה את התקשורת בגרמניה ובספרד היא כשירותו של רוברט לבנדובסקי. אנצ'לוטי התייחס: "הוא התאמן באופן חלקי כי הייתה לו בעיה במשחק האחרון. נבדוק מחר באופן סופי אם הוא יכול לשחק. אם לא יהיו לו כאבים הוא ישחק, אם יכאב לו - הוא לא ישחק".

 

גם לזינדין זידאן יש לא מעט צרות בכל הקשור לפציעות והוא יחסר את רפאל וראן ופפה. "נאצ'ו וסרחיו ראמוס הם שני הבלמים היחידים שנותרו ואני מאמין בהם. אני מקווה שלא נזדקק להשתמש בקאסמירו בהגנה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים