שתף קטע נבחר

בייל לא ישחק מול באיירן, איסקו צפוי להחליפו

הכוכב הוולשי של ריאל מדריד עדיין סובל מכאבים ברגלו והוא ייעדר ממשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות (ג', 21:45). זידאן: "לא רוצים לסכן אותו. איסקו מוכן לשחק, בדיוק כמו כל האחרים"

ריאל מדריד תנסה להשלים מחר (ג', 21:45) את המשימה מול באיירן מינכן ולעלות לחצי גמר ליגת האלופות. הקבוצה של זינדין זידאן תארח את אלופת גרמניה בסנטיאגו ברנבאו עם יתרון 1:2 מהמפגש הראשון, והיא תיאלץ לעשות את זה ללא גארת' בייל.

 

על פי כלי התקשורת בספרד, הכוכב הוולשי של הבלאנקוס לא השתתף היום באימון לקראת המשחק. זידאן התייחס לכך ואמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא רוצים לסכן אותו".

 

בייל וזידאן. הוולשי לא ישחק מול באיירן (צילום: getty images) (צילום: getty images)
בייל וזידאן. הוולשי לא ישחק מול באיירן(צילום: getty images)

זידאן. "לא נסכן את בייל" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
זידאן. "לא נסכן את בייל"(צילום: AFP)

 

"הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור אחרי שלושה חודשים בחוץ והוא היה נרגש מאוד לשוב למגרשים", הוסיף זידאן. "הוא סובל מרגישות בשריר שמונעת ממנו להיות כשיר ב-100 אחוז ואני מקווה שבתוך כמה ימים הוא יתאושש. הוא רוצה להיות עם הקבוצה בחלק האחרון של העונה".

 

מי שצפוי להחליף את בייל ב-11 מול באיירן מינכן הוא איסקו, שכבש צמד במחזור הליגה האחרון מול ספורטינג חיחון (2:3), כולל שער ניצחון בדקה ה-90. על כך אמר זידאן: "הוא מוכן לשחק, בדיוק כמו כל האחרים, וזה הדבר החשוב ביותר מבחינתי. החלטתי מי יפתח, אבל אני לא מתכוון להגיד".

 

רונאלדו וקאסמירו מחויכים באימון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רונאלדו וקאסמירו מחויכים באימון(צילום: רויטרס)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים