שתף קטע נבחר

ספרד: 0:1 לאתלטיקו מדריד על אספניול

שער של גריזמן (73) סידר לקולצ'ונרוס ניצחון חוץ ופער של שלוש נקודות על פני סביליה הרביעית. 1:2 דרמטי לוויאריאל על לגאנס משער שנכבש ביד

 

כולם בספרד אמנם מתכוננים לקלאסיקו שייערך מחר (א', 21:45), אבל חוץ מברצלונה וריאל מדריד יש עוד כמה קבוצות בליגה הזו.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

אחת מהן היא כמובן אתלטיקו מדריד. ארבעה ימים אחרי שהעפילה לחצי גמר הצ'מפיונס, אתלטיקו השיגה הערב (ש') ניצחון חוץ 0:1 על אספניול. שער של אנטואן גריזמן בדקה ה-73 סידר לקולצ'ונרוס פער של שלוש נקודות על פני סביליה הרביעית במרוץ לעבר הכרטיס השלישי המבטיח מקום אוטומטי בשלב הבתים של הצ'מפיונס בעונה הבאה.

 

טורס מתקשה מול הגנת אספניול (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
טורס מתקשה מול הגנת אספניול(צילום: רויטרס)

 

ולנסיה, פעם חברה קבוצה בצמרת הגבוהה והיום נאבקת על המקום ה-12 בטבלה, התארחה אצל מלאגה והפסידה לה 2:0. המארחת הייתה טובה הרבה יותר וכבשה את שני השערים עוד במחצית הראשונה. רסיו נגח לרשת בדקה ה-36 וסנדרו ראמירס בעט פנימה ארבע דקות מאוחר יותר.

 

 

ויאריאל התבססה במקום החמישי אחרי 1:2 דרמטי על לגאנס. סדריק בקאמבו כבש בדקה ה-68, גררו איזן (90), אבל המילה האחרונה הייתה של חלוץ ויאריאל שהשלים צמד בדקה ה-92. הבעיה היא שהוא עשה את זה בעזרת ידו, והשופט פיספס את זה לגמרי. סיום שערורייתי למשחק.

 

אוסאסונה וספורטינג חיחון סיימו בתיקו 2:2 מרתק. עד הדקה ה-79 המשחק היה כולו בשליטת המארחת. חורחה מרה (19) כבש לשערו הוא והעלה את אוסאסונה ליתרון מוקדם, קנאן קודרו (72) הכפיל, אבל תוך שתי דקות רוברטו קאנייה (79) וקרלוס קסטרו (81) הצליחו להשוות ולקבוע את תוצאת הסיום. לצערן של השתיים, הן עדיין מתחת לקו האדום.

 

 


פורסם לראשונה 22/04/2017 16:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים