שתף קטע נבחר

גרמניה: רק 2:2 לבאיירן מינכן מול מיינץ

אחרי ההדחה ברבע גמר הצ'מפיונס, הבווארים לא ניצחו את קבוצת התחתית. רביעייה מטורפת לקרוזה ב-2:4 של ורדר ברמן באינגולשטאדט, 90 דקות לאלמוג כהן. מחצית לטואטחה בניצחון פרנקפורט

זה לא השבוע אותו באיירן מינכן תתייק בזיכרון. רחוק מזה. ביום שלישי היא הודחה ברבע גמר ליגת האלופות בידי ריאל מדריד והערב (ש') סיימה ב-2:2 ביתי מאכזב מול מיינץ, במסגרת המחזור ה-30 בבונדסליגה.

 

 

בויאן קרקיץ', אקס ברצלונה למי ששכח, כבש כבר בדקה השלישית. אריין רוסן איזן (16), אבל דניאל ברוסינסקי החזיר את היתרון לאורחת (40, בפנדל). תיאגו אלקנטרה חילץ נקודה לבווארים בדקה ה-73. לבאיירן 70 נקודות, תשע יותר מלייפציג שתשחק ביום ראשון מול שאלקה.

 

קרקיץ' כובש את הראשון של מיינץ (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
קרקיץ' כובש את הראשון של מיינץ(צילום: gettyimages)

 

מסע ההיחלצות של אינגולשטאדט בתחתית ספג מכה קשה עם הפסד ביתי דרמטי, 4:2 לוורדר ברמן, כשאלמוג כהן מסיים 90 דקות. דריו לסקאנו (32) ופסקל גרוס (62, בפנדל) כבשו למארחת, מקס קרוזה

 הרשים עם רביעייה מטורפת מהעבר השני (45, גם כן מהנקודה הלבנה, 81, 87 ו-90).

 

המבורג ספגה הפסד ביתי משפיל, 2:1 לאחרונה דארמשטאדט. אייטאק סולו (51) ופליקס פלאטה (53) כבשו תוך שתי דקות. פביאן הולנד צימק (90, עצמי).

 

גם וולפסבורג בצרות אחרי הפסד 1:0 להרטה ברלין (ודאד איבשביץ', 59). פרנקפורט גברה 1:3 על אוגסבורג. ג'פרי גובליאו הרשית כבר בדקה התשיעית, מרקו פביאן הפך עם צמד (78 ו-87) ואנטה רביץ' חתם (90). טאלב טואטחה נכנס אחרי ההפסקה אצל המנצחת.

 

בורוסיה דורטמונד חזרה מ-2:1 ל-2:3 בחוץ על מנשנגלדבאך. מרקו רויס (10, בפנדל), פייר-אמריק אובמיאנג (60) ורפאל גריירו (87) כבשו לדורטמונד. לארס שטינדל (43) ומרסל שמלצר (48, עצמי) למפסידה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
רוברט לבנדובסקי
צילום: gettyimages
מומלצים