שתף קטע נבחר

ניצחון לפ.ס.ז', עקפה זמנית את מונאקו

האלופה גברה 0:2 על מונפלייה והעפילה זמנית לפסגה על חשבונה של הקבוצה מהנסיכות. קבאני כבש את ה-30 שלו העונה (ב-31 מחזורים), אנחל די מריה הכפיל. לוריין הביסה 1:5 את מץ, ליל ניצחה 0:3 את גנגאן

מאבק האליפות בצרפת עדיין חי ובועט. פריז סן ז'רמן ניצחה היום (שבת) את מונפלייה 0:2 והעפילה למקום הראשון על חשבון מונאקו. הקבוצה מהנסיכות תוכל לחזור למקום הראשון אם תנצח מחר את ליון החמישית. בורדו ניצחה 0:2 את באסטיה, האחרונה בטבלה.

 

לטבלת הליגה הצרפתית 

 

בלז מטווידי העביר כדור מצוין לרחבה ואדינסון קבאני כבש את ה-30 שלו העונה בליגה (29). אנחל די מריה הכפיל בבעיטה אלגנטית מחוץ לרחבה (48). זה הספיק לאלופה שהשיגה עוד ניצחון חשוב במרדף אחר מונאקו. למונאקו שני משחקים חסרים, והפריזאים מקדימים אותם בשלוש נקודות.

 

קבאני חוגג (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קבאני חוגג(צילום: EPA)

 

במשחקים נוספים: בורדו גברה 0:2 על האחרונה בטבלה באסטיה ועלתה למקום הרביעי עם משחק עודף. המפסידה בדרך לליגת המשנה . מלקום (55) העלה את המארחת ליתרון בהתקפה מדויקת, יונוסה סנקהארה (69) כבש בנגיחה וקבע את תוצאת המשחק.

 

ליל ניצחה 0:3 את גנגאן וניצבת כעת במקום ה-12. ניקולאס דה פרבי השלים צמד (9, 35) מבעיטה מחוץ לרחבה ומפנדל מדויק. אדר הוסיף את השלישי בדקה ה-66. למרות שהפסידה, גנגאן ניצבת מעל ליל במקום התשיעי. דיז'ון הפתיעה את אנז'ה וניצחה 2:3 ענק בבית. לואיס דיוני כבש צמד (5, 43), פייר ליס מלו הוסיף בדקה ה-16. במחצית השנייה אנז'ה השיבה מלחמה. תומאס מנגאני (68) כבש מהנקודה הלבנה, קארל טוקו אקאמבי הוסיף את השני אחרי דקה.

 

לוריין הביסה 1:5 את מץ. מיכאל קיאני (13) העלה את לוריין ל-0:1, דיאבטה השווה בפנדל, אבל אז האורחת התפוצצה. מאג'יד וואריס (49), ג'ימי קאבוט (60,66)ובנז'מין מוקאנג'ו (78) ניצחו את המשחק בערב ענק. נאנט השלימה 0:2 על קון במשחק חוץ מצמד מהיר של יאצין במאו (27, 35).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים